یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری کارگاه آموزش تدبر در قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه کارون

حوزه/ مدیر مؤسسه ابرار گفت: این کتاب آسمانی حاوی تمامی مطالب و محتواهای است که ما در طی زندگی با آنها روبه رو هستیم، اگر هر شخصی برای پناه بردن و برطرف کردن مشکلاتش و سختی‌ها به قرآن پناه ببرد قطعا برای تمامی موانع زندگی خود، راه حلی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه آموزش تدبر در قرآن کریم با حضور خانم زینب خوش اخلاق موسس و مدیر موسسه ابرار امروز در جمع اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه کارون برگزار شد.

در این کارگاه خانم خوش اخلاق، با اشاره به نقش و اهمیت فوق العاده قرآن کریم در زندگی بشر، اظهار داشت: این کتاب که معجزه‌ای از طرف خداوند بر پیامبر اکرم(ص) نازل شد و هدف اساسی آن تصحیح سبک زندگی مردم و آموزش احکام و قواعد اساسی زندگی است.

مدیر مؤسسه ابرار ادامه داد: متاسفانه معجزه جاودانه قرآن کریم در زمانه حاضر ما مهجور و متروک مانده، در حالی که حل تمامی مشکلات توسط قرآن فراهم شده است.

وی گفت: این کتاب آسمانی حاوی تمامی مطالب و محتواهای است که ما در طی زندگی با آنها روبه رو هستیم، اگر هر شخصی برای پناه بردن و برطرف کردن مشکلاتش و سختی‌ها به قرآن پناه ببرد قطعا برای تمامی موانع زندگی خود راه حلی پیدا خواهد کرد.

خانم خوش اخلاق، ادامه داد: برای فهم قرآن لازم است در آن تدبر و تعقل صورت بگیرد و در بعضی آیات خداوند متعال به تدبر و تعقل افراد تأکید فراوانی کرده است.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی به‌صورت مستمر یک روز در هفته و تا پایان ترم تحصیلی برای افزایش علم و آگاهی طلاب فاطمیه کارون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha