چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ نفرات برتر مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف آذربایجان شرقی از بین یک هزار و ۵۶۴ نفر شرکت کننده در ۱۴ رشته معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزار حوزه از تبریز، آیین اختتامیه و تجلیل از نخبگان قرآنی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم امروز در سالن قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد.

این دوره از رقابت‌های قرآن کریم سازمان اوقاف در ۱۴ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، دعاخوانی، تواشیح و همخوانی، تفسیر سوره یاسین و الرحمن، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات و در رشته قرائت محمدحسین نقی زاده رتبه اول و وحید حسن زاده و سعید جباری به ترتیب دوم و سوم شدند و در رشته حفظ ۲۰ جز نیز محمدتقی اصدقی موفق به کسب رتبه اول و توحید تقوی و علی کشی زاده رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل نیز امیرحسین عظیمی‌پور، ایمن صلاح ور و محمد مهدی حسن‌زاده و در رشته حفظ ۱۰ جز قران سیدرضا ساداتی، مهدی ستاری و حمید احبی مایان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ پنج جز نیز یوسف راثی رتبه اول و علی زارع رتبه دوم را به دست آوردند.

در رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات صادق انتظار، احمد شفائی دریانی و مرتضی کیانی، در رشته حفظ کل قرآن وحید غفران نیا، میلاد عاشقی و اکبر قنبری و در رشته اذان نیز مهدی صادقی، بهرام کرامت و حسین حسین زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha