شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه علوی قم در بیانیه ای از اقدام به جا و بی‌سابقه امروز جوانان جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت کردند.

یه گزارش خبرگزاری حوزه، مدیریت، کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه علوی قم از اقدام به جا و بی‌سابقه امروز جوانان جبهه مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت کردند که متن بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لِیُمَحِّصَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَ یَمْحَقَ الْکافِرِینَ

اقدام بی‌نظیر، به جا و کوبنده جوانان جبهه مقاومت در بازپس‌گیری سرزمینهای اشغالی آن هم تنها چهار روز بعد از بیانات مقام معظم رهبری؛ نشان دهنده روزشمار پایانی غصب اراضی اشغالی و شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است. بنابر آیات قرآن در هر عصری اگر مؤمنان شایسته دست به دست هم بدهند و در میدان مبارزه با دشمن حاضر شوند، بدون تردید جبهه مقابل دچار اضمحلال قطعی خواهد شد و عذاب الهی بر ستمگران محقق می‌شود. « قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ » (توبه:14)

حمایت علمای اعلام و حوزویان متعهد از «آرمان قدس» امری مسلم است و الحق و الانصاف بنا به فرموده امام خامنه‌ای « مسئله‌ی فلسطین پس از آنکه به خیال صهیونیست‌ها و پشتیبانانشان یک مسئله‌ی تمام‌شده به حساب می‌آمد و دیگر بنا نبود فلسطینی مطرح بشود، با حرکت امام و تحوّل امام در سطح امّت اسلامی، به مسئله‌ی اوّل جهان اسلام تبدیل شد.»

وانگهی حمایت برخی جریانات انحرافی از فرقه صهیونیستی و جاسوسی بهائیت مایه شرم و بدنامی حامیان این جریانات انحرافی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha