یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: عملیات طوفان الاقصی برای جامعه ایمانی و مسلمین جهان یک خوشحالی و سرور است و نماد مبارزه با ظلم و ستم و ریشه کنی اسرائیل غاصب این غده سرطانی در تاریخ معاصر ما است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان امروز در اجتماع بزرگ حوزویان هرمزگان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین که در مدرسه علمیه النبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی برای جامعه ایمانی و مسلمین جهان یک خوشحالی و سرور به همراه داشت و نماد مبارزه با ظلم و ستم و ریشه کنی اسرائیل غاصب این غده سرطانی در تاریخ معاصر ما است.

وی افزود: شکست مفتضحانه و درماندگی این رژیم جنایتکار، چوبی است که خداوند منان به این ستمکاران تاریخ بشریت زده است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان بیان کرد: با نگاهی به قرآن خواهیم دید که خداوند از سرنوشت این قوم درس عبرت برای انسان قرار داده و بر اساس خونریزی و عدم اطاعت از فرامین الهی آنان را از خانه و کاشانه بیرون رانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی ادامه داد: عهد شکنی، توطئه به جان مسلمانان و دیگر کارهای این قوم سبب شد تا خداوند در قلب آنان ترس، رعب و وحشت ایجاد کند.

وی اظهار کرد: امروز نیز با توکل و ایمان رزمندگان، جبهه مقاومت اسلامی به کمک جوانان فلسطینی این ترس و وحشت را در دل صهیونیستم جهانی افکنده و همه اینها نشان از پویایی جبهه مقاومت دارد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان گفت: رمز پیروزی و نصرت الهی ایمان و بهره از توان و ظرفیت داخلی و اعتقاد به استقامت و ایستادگی در برابر ظالم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی، با ابراز خرسندی از عملیاتی که سبب شکست مفتضحانه استکبار جهانی شد، تصریح کرد: این رژیم در طول عمر خود این‌گونه تحقیر نشده بود و امیدواریم تا پیروزی نهایی ادامه داشته باشد و این رژیم موقت محو شود.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیون استان هرمزگان همزمان با سایر حوزویان در سراسر کشور با اجتماع خود حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و جوانان فلسطین را اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha