دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی گفت: دشمنان در ایجاد جنگ روانی تبحر خاصی دارند به طوری که می توانند با استفاده از ابزار رسانه خوب را بد و بد را خوب  و سعادت را شقاوت و شقاوت را سعادت جلوه دهند و یکی از مهمترین علت ها در طول تاریخ در غلبه اشرار بر صالحین موج سواری بر  جهل مردم بود و  قرآن علت غلبه فرعون بر بنی اسرائیل را همین مسئله می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان خوی که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: به خاطر ایثار و انفاق واقفین شهرستان خوی، این شهرستان از جمله شهرهای پیشتاز در زمینه وقف است و امیدوارم که مردم مومن شهرمان راه نیاکان خود را ادامه دهند و خوی همچنان در زمینه وقف و کارهای عام المنفعه بدرخشد و دارالخیرین باقی بماند.

وی در ادامه با تبریک هفته انتظامی بر مجاهدان عرصه نظم و امنیت انتظامی و مرزبانان جان برکف اظهار کرد: اهمیت هر انسان و هر مجموعه به‌قدر آن مسئولیّتی است که بر دوش می‌گیرد. مأموریّتی که فراجا آن‌را بر عهده گرفته‌، استقرار و تداوم امنیت کشور است؛ چه امنیت جانی و امنیت فرهنگی و اخلاقی و چه امنیت اجتماعی و اقتصادی، که تک تک این موارد از مهم‌ترین و ضروری ترین نیازهای بشر است.

امام جمعه خوی تاکید کرد: مهم‌ترین سازمان و مجموعه‌ای که این وظیفه‌ی مهم را بر دوش گرفته است، پلیس است و به همین خاطر مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی می داند.

وی ادامه داد: طرف دیگر امنیت؛ ایجاد ناامنی برای گناهکاران است. قطعاً اجرای امنیت قوای نظام اسلامی، امنیت برخی افراد را به خطر می‌اندازد. تمییز بین این دو دسته در ایجاد امنیت، منتهی به عدالت لازم است. در نظام اسلامی، آدم گناهکار و متخلّف باید بترسد و احساس ناامنی کند.

حجت الاسلام قاسم خانی افزود: شاخصِ تشخیصِ امنیت و ناامنی به تعبیر مقام معظم رهبری این است که هر نظامی در آن بیگناهان بترسند که مبادا مورد تعرّض قرار گیرند و گناهکارانِ عمده، احساس آسایش و آرامش کنند، آن نظام، نظامِ منحرفی است و نباید بگذاریم نظام ما این‌گونه شود. در نظام اسلامی، متخلّف و گناهکار و متخطّی - هر که هست - باید احساس نگرانی کند و بداند که پنجه عدالت، دیر یا زود گریبان او را خواهد چسبید.

وی در ادامه به سناریو سازی جدید شبکه های بیگانه به خاطر بیهوشی و زمین خوردن خانم آرمیتا گراوند در مترو تهران اشاره کرد و گفت: شبکه های خارجی دقیقا مثل سال قبل در حال پوشش این موضوع هستند و القا می‌کنند که مأمورین حکومتی این دختر را زده اند، اما الحمدلله این بار شرکت مترو در زمان مناسب فیلم لحظه به لحظه واقعه را منتشر کرد و تیرشان به سنگ خورد.

امام جمعه خوی ادامه داد: آنچه جای تأمل دارد این است که اگر در فلسطین اشغالی یا هر جای دیگری پلیس در روز روشن و حتی مقابل دوربین ها و چشم جهانیان کسی را بدون تشکیل دادگاه و محاکمه و اثبات جرم بزند و حتی بکشد، آب از آب تکان نمی‌خورد. ولی اگه صرفا یک زنی یک جایی در ایران بیهوش شود یک سال در صدر اخبار جهان قرار می‌گیرد و یک سال کشور را به هم می‌ریزند.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند و ایران اسلامی را مانع بزرگی در برابر خواسته‌های نامشروع خود در منطقه و جهان می بینند و امروز بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از امپراطوری رسانه تلاش می‌کنند با ایجاد گره در ذهن جوانان و انحراف واقعیت‌ها آنها را آتشی و طوفانی کرده و در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

حجت الاسلام قاسم خانی افزود: دشمنان در ایجاد جنگ روانی تبحر خاصی دارند به طوری که می توانند با استفاده از ابزار رسانه خوب را بد و بد را خوب و سعادت را شقاوت و شقاوت را سعادت جلوه دهند و یکی از مهمترین علت ها در طول تاریخ در غلبه اشرار بر صالحین موج سواری بر جهل مردم بود و قرآن علت غلبه فرعون بر بنی اسرائیل را همین مسئله می داند.

وی اضافه کرد: امروز امپراطور رسانه ای نظام سلطه با صدها و هزاران صفحه اینترنتی دنبال مدیریت فکر مردم است و با هزاران دروغ با سیاست شیطانی ادعای خیرخواهی می کند و دشمن با دویست شبکه ماهواره ای و هزاران صفحه اینترنتی فکر انسان و جهان بینی انسان را تغییر می دهد تا به تمام باورها و داشته هایش پشت پا بزند و به خیال خود فتح الفتوح نماید.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha