شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: انجام وقف در زمینه‌های فرهنگی و حوزه ازدواج جوانان و مسکن جوانان از نکات ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات این قشر، اظهار داشت: امنیت پایدار و برتر استان و امنیت شهرستان با مجاهدت نیروی انتظامی و همکاری و دقت شورای تأمین حاصل شده که جا دارد از زحمات و خدمات پلیس تقدیر و تشکر شود.

امام جمعه جم، با تقدیر از فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان، گفت: امیدوارم با توجه به نیروها و منابع انسانی شهرستان، بتوانیم به آنچه که حق و شأن مردم شهرستان است، برسیم.

وی با گرامیداشت هفته وقف و تشکر از اداره اوقاف شهرستان، بر لزوم وقف در زمینه‌های فرهنگی و ازدواج جوانان و مسکن جوانان تأکید کرد و یادآور شد: این کار امری لازم است.

حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت روز دامپزشکی اظهار کرد: دامپزشکی در خط مقدم شناسایی و پیشگیری مخاطرات سلامت عمومی و آموزش‌های بهداشتی قرار دارد.

امام جمعه جم، بر لزوم ساخت کشتارگاه بهداشتی در شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به این مهم از مسئولین تقاضامندم که توجه ویژه جهت ساخت این واحد صورت گیرد.

وی با تبریک روز روستا و عشایر و تشکر از دهیاری‌ها، گفت: به روستاها توجه ویژه‌ای شده که توصیه بنده به دهیاران این است که در ساخت و سازها در اجرای طرح‌ها هویت اصیل روستا و کارکرد آن را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام محمدی با تبریک فرا رسیدن روز پست، به اهمیت پست در زندگی مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: پست لجستیک هوشمند در زندگی امروزی و عصری که از آن به عنوان عصر ارتباط یاد می‌شود امری ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha