شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه /حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: موقوفات در مسیر نیازهای جامعه نیست و با فرهنگ صحیح باید در این زمینه تلاش کرد تا موقوفات به سمت نیازمندی‌های امروزی در راستای پژوهش، ازدواج، علم و تحصیل و دیگر نیازها باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: مردم نسبت به حقوق موقوفات اهمیت بیشتری قائل شوند و مسئولان اوقاف نیز اهتمام ویژه داشته باشند که موقوفات در مسیر واقف خرج شود.

وی با توصیه به اوقاف، یادآور شد: یکی از زمینه‌های صیانت از موقوفات، سند دار کردن است که با جدیت باید دنبال شود تا مردم به سمت موقوفات مشارکتی و وقف‌های کوچک سوق یابند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: موقوفات در مسیر نیازهای جامعه نیست و با فرهنگ صحیح باید در این زمینه تلاش کرد تا موقوفات به سمت نیازمندی‌های امروزی در راستای پژوهش، ازدواج، علم و تحصیل و دیگر نیازها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: روز جهانی کودک را تبریک می‌گویم و به همه گوشزد می‌کنیم با غفلت زدگی باعث نشوید که با سرمایه مملکت سرباز برای دشمن پرورش دهید.

وی ادامه داد: دشمن با انواع برنامه‌ها و روش‌ها سعی در اغفال کودکان ما دارد همانند سند ۲۰۳۰ که با هوشیاری تمام در کشور کنار گذاشته شد، بنابراین باید مراقبت بیشتری داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس با تبریک هفته فراجا، عنوان کرد: باب شهادت در مجموعه انتظامی باز است و امنیت جامعه ما مرهون ایثار و تلاش شبانه روزی این دلیرمردان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز کرد: سرقت‌های خورد یکی از معضلات محلات سطح شهر شده و ناراحتی مردم را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی، هرمزگان از شرایط و ضریب امنیتی بالای برخوردار است، یادآور شد: حریم امنیت به سادگی به دست نیامده و در این راه در طول سال جاری شهیدان بسیاری تقدیم انقلاب کردیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: دریا دلان سپاه و ارتش امروز حضور با اقتدار، عزتمندی را در آب های جهانی برای ایران به ارمغان آورده‌اند و در این زمینه حضور در قطب جنوب نیز یکی از این افتخارات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: استان هرمزگان بسیار حادثه خیز است، از سیل و زلزله گرفته تا کمبود آب، لذا مسئولان زحمات زیادی برای رفع مشکل انجام می‌دهند اما آب مایه حیات و واجب فوری است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: ناباوری در هرمزگان آمار نگران کننده دارد و ۱۲هزار زوج نابارور یعنی مشکل جدی در این زمینه و در همین زمینه بسیج با دایر کردن موسسه درمانی خدمات به زوج‌های نابارور ایجاد کرده که باید به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha