یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار فرماندهان نیرروی انتظامی با امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: کارکنان نیروی انتظامی با جان و خون خود از امنیت و آرامش این کشور دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین"سید مهدی قریشی" امروز در دیدار فرماندهان انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم قدردان تلاش‌های شبانه روزی پلیس در برقراری امنیت هستند و نیت پلیس در برقراری امنیت اجتماعی، قربةً الی الله است و بر همین اساس نیاز مردم به پلیس یکی از نیازهای اساسی است و خدمت به مردم نیز ثواب اخروی و دنیوی دارد.

وی در بخشی دیگر، به اهمیت امنیت روانی جامعه در مبارزه با جرایم مواد مخدر، اراذل و اوباش تاکید کرد و ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی با جان و خون خود از امنیت و آرامش این کشور دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز کارکنان انتظامی در خط ولایت فقیه حرکت می‌کنند و با روحیه ولایتمداری و ولایت پذیری فرامین رهبری را در حوزه‌های مأموریتی به نحو شایسته اجرا و جامعه عمل پوشانده‌اند.

امام جمعه ارومیه در پایان این مراسم ضمن تبریک هفته انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع وطن و امنیت ایران اسلامی، اظهار کرد: هفته انتظامی فرصتی است تا از تلاشگران عرصه نظم و امنیت تشکر کنیم، چرا که این نیرو در تمامی صحنه‌ها و حوادث اجتماعی و امنیتی حضور به‌موقع و مستمر دارد.

سردار رحیم جهانبخش نیز در این در دیدار گفت: هفته انتظامی منتسب به همه همکارانم است که خالصانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر با تحمل همه نابرابری‌ها، مشکلات و کاستی‌ها برای دفاع از حریم نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تأکید کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت است و در همین موضوع در مواجهه با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد و نمونه آن برخورد با اراذل و اوباش و گرداندن آنها در سطح شهر است.

وی راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته انتظامی با عنوان «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار»، خاطرنشان کرد: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha