سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه قشم

امام جمعه قشم با بیان اینکه جهان اسلام نباید به کسانی که دشمنی خودشان را علنی بیان می‌کنند اعتماد کند گفت: امروز رژیم صهیونیستی از هر زمانی ضعیف‌تر شده است و عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی فریب بزرگی است که بر هم زدن آرامش منطقه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه باگرامیداشت هفته فراجا اظهار کرد: زحمات نیروی انتظامی (فراجا) در امنیت بخشی به جامعه بی بدیل و شایسته تقدیر است.

امام جمعه قشم با بیان اینکه جهان اسلام نباید به کسانی که دشمنی خودشان را علنی بیان می‌کنند اعتماد کند گفت: رژیم صهیونیستی امروز از هر زمانی ضعیف‌تر شده است و عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی فریب بزرگی است که بر هم زدن آرامش منطقه را به دنبال خواهد داشت.

وی به مسئله اتباع هم اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین هدف‌های دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد ناامنی و سیاه نمایی حضور مهاجران افغانستانی در ایران است.

خطیب جمعه قشم افزود: جمهوری اسلامی با هوشیاری بر همه مسائل اشراف کامل دارد و سازمان مدیریت مهاجران هم هرچه سریع‌تر باید در کلان کشور تشکیل شود.

وی ادامه داد: در شهرستان قشم می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق می توان حضور مهاجرین را به فرصت تبدیل کرد.

امام جمعه قشم خطاب به مردم شهرستان گفت: مردم به مدیران منطقه آزاد قشم اعتماد داشته باشند، خیرخواهی و نقد منصفانه باید اعتمادزا و راهگشا در جهت حل مسائل و مشکلات شهرستان باشد و همچنین سرعت بخشیدن به کارها هم در اولویت اول منطقه آزاد قشم قرارگیرد.

وی با اشاره به مشکل آب شرب جزیره و احداث پل خلیج فارس، گفت: بازدیدهای شبانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرماندار و مسئولین نشان دهنده تلاش برای حل مشکلات در همین دولت حل خواهد بود و مردم هم امیدوار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha