یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر| آیین اختتامیه جام فوتسال شهیدان حریم رضوی در فارس

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری از برگزاری جام فوتسال در شیراز خبرداد.

علی احلامیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فعالیت های پروه جهادی شهید قاجاری اظهار کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کارهای جهادی و ورود گروه های جهادی در مسئله کرونا این گروه آغاز به کار کرد و شروع به گندزدایی معابر و مجتمع های مسکونی کرد و بحمدالله در این مدت کارهای متعدد فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ورزشی انجام داده است.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری در خصوص اهم کارهای انجام شده در این گروه جهادی اضافه کرد: بحمدالله با همت عزیزان جهادگر توانستیم با حضور در سیستان و بلوچستان و در 20 کیلومتری مرز پاکستان یک مدرسه را برای هموطنان عزیزمان بازسازی کنیم. همچنین در زمان سیل چابهار و زلزله سی سخت به یاری هموطنان رفتیم و به سهم خود کمک حال آنها بودیم و همچنین در یک اقدام جهادی و با همکاری سپاه قهرمان و شرکت آبفا شیراز توانستیم به روستای نوروزآباد بخش سیاخ دارنگون ۶ کیلومتر لوله گذاری و آبرسانی داشته باشیم و از مهاجرت ساکنین روستا جلوگیری کنیم.

احلامیان اظهار کرد: بحمدالله توانستیم در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در نقاط مختلف شهر شیراز موکب شهید قاجاری را برپا نماییم و به سهم خود پذیرای همشهریان عزیزمان باشیم. همچنین با راه اندازی تیم فوتسال شهید قاجاری و جمع کردن جوانان دور هم و تشویق آنان به مقوله ورزش در محله ی کم برخوردار مهدی آباد از هدر رفت نیروی جوانی آنان جلوگیری نماییم .

وی درباره برگزاری جام فوتسال شهید قاجاری گفت: از مدتها پیش در نظر داشتیم که یک جام فوتسال بین محلات شیراز برگزار نماییم و با اعلام فراخوان و دعوت از جوانان و تیم های فوتسال محلات نام نویسی آغاز شد و استقبال خوبی از این جام شد و 20 تیم نام نویسی کردند و در قالب چهار گروه پنج تیمی مسابقات در هفته دفاع مقدس آغاز گردید. اکثر تیم های شرکت کننده در این جام از محلات کم برخوردار شهر مقدس شیراز می باشند و مسابقات در سطح بالایی برگزار می گردد و حتی برخی ادارات، سازمان ها و شرکت ها مانند پسماند شهرداری، بیمه پارسیان و بانک رفاه نیز در این جام شرکت کرده اند.

وی از همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز و ... تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha