دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون اهواز در حمایت از گروه های مقاومت فلسطین

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دیروز شاهد شکست قطعی استکبار جهانی و اسرائیل و پیروزی قطعی جبهه مقاومت در عملیاتی که نام آن را «طوفان الاقصی» گذاشته‌اند، بودیم.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز در تجمع طلاب و روحانیون اهواز که در راستای حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این تجمع با اشاره به عملیات روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین به نام «طوفان الاقصی»، اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی است، روزی است که در جهان اسلام و جبهه مقاومت با اتفاقی که در روز گذشته در سرزمین اسلامی فلسطین مظلوم اتفاق افتاد، برگ جدیدی از تاریخ اسلام انقلابی یعنی تفکری که امام خمینی(ره) پایه گذار آن بود و امروز مقام معظم رهبری این کشتی طوفنده را هدایت می‌کند، رقم خورد.

وی افزود: دیروز شاهد شکست قطعی استکبار جهانی و اسرائیل و پیروزی قطعی جبهه مقاومت در عملیاتی که نام آن را «طوفان الاقصی» گذاشته‌اند بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، یادآور شد: از سال ۱۹۴۸ تا به امروز هرگز چنین اتفاقی با این حجم از تلفات برای اسرائیل غاصب اتفاق نیفتاده است، قبل از انقلاب اسلامی در سال ۱۹۶۷ ارتش چهار کشور اسلامی عربی با اسرائیل درگیر شدند ولی با آن همه نیرو و تجهیزات، کل تلفاتی که توانستند از اسرائیل بگیرند ۳۰۰ کشته بود ولی روز گذشته همه دنیا انگشت به دهان دیدند که سیستم اطلاعاتی موساد که اسرائیلی‌ها ادعا می‌کردند بهترین، مهمترین و پیچیده‌ترین سیستم اطلاعاتی دنیا است چه شکست سنگینی خورد.

وی ادامه داد: همان‌هایی که مدعی بودند در کشور ما شهدای والامقامی همچون شهید فخری‌زاده و شهدای هسته‌ای را ترور کردند و مباهات می‌کردند که سیستم اطلاعاتی آنها بسیار پیچیده و حساب شده عمل می‌کند، صبح که چشم باز کردند دیدند لشکریان خدا تازیدند و خداوند متعال این جوانان مبارز فلسطینی را با انگشت ولایت مقام معظم رهبری و قبل از ایشان امام خمینی(ره) با آن برنامه‌ای که از سال ۱۳۴۲ برای این ملت مظلوم داشتند، به پیروزی رسانده است.

سردار شاهوارپور یادآور شد: بعد از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراطوری عثمانی، انگلیس استعمارگر شروع به تقسیم سرزمین‌های اسلامی کرد، تنها سرزمینی که انگلیسی‌ها بلاتکلیف گذاشتند و برای آن حاکمیتی تعیین نکردند فلسطین بود، آنها یهودیان را از اروپا به اسم خرید منازل مهاجرت داده و شروع به توسعه طلبی در سرزمین فلسطین کردند و بعد از انگلیسی‌ها جنایتکارانی همچون آریل شارون یک سازمان مخوف ترور تشکیل داده و شروع به کشتن فلسطینیان کردند تا آنها را مجبور کنند که سرزمین مادری خود را رها کنند.

وی ادامه داد: استعمار پیر یک غده سرطانی را در کشورهای اسلامی غرس کرد و کاشت تا در آینده بتواند با استفاده از آن میان مسلمین تفرقه، جدایی و جنگ های داخلی ایجاد کرده و سرزمین‌های اسلامی را به تصرف درآورد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، ابراز کرد: اولین پیروزی جبهه مقاومت شکست اسرائیل در جنوب لبنان بود، وقتی که اسرائیل جنوب لبنان را اشغال کرد آن مرد بزرگ شهید والامقام سیدعباس موسوی با پشتیبانی‌ها و حمایت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حزب الله را تشکیل داد و حزب الله پایه و اساسی شد برای اقداماتی که در آینده باید در مقابل اسرائیل انجام می‌گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آریل شارون برای حفاظت از مرکزیت اسرائیل دو طرح را در دستور کار خود قرار داد، اولین آنها دیوار کشیدن به دور غزه و دومین آنها آوردن یهودیان از کشورهای آفریقایی و مستقر کردن آن‌ها در شهرک‌های صهیونیستی بود تا حائلی میان آنها و فلسطینیان شوند تا اگر فلسطینیان بخواهند عملیاتی صورت دهند اول شهرک نشینان آسیب ببینند و عملیات فلسطینیان تاعمق اسرائیل پیش نرود.

وی تصریح کرد: برای مقابله با این طرح شارون، سردار حاج قاسم سلیمانی با هدایت و فرماندهی رهبر حکیم جمهوری اسلامی و جهان اسلام، جبهه عظیم مقاومت را شکل داد و فلسطینی‌ها را از طریق تونل‌هایی که از صحرای سینا احداث شده بود به تجهیزات نظامی مسلح کرد.

سردار شاهوارپور اظهار کرد: امروز همه دنیا دیدند که گنبد آهنین اسرائیل شکست خورد و موشک‌هایی که همزمان به سمت تل آویو و شهرهای مهم اسرائیل شلیک شد از پرده‌های سنگین دفاعی عبور کردند، همچنین بچه‌های فلسطینی گردان‌های الاقصی با پاراموتورهایی که تهیه کرده بودند، هلی برن کرده و با سلاح و تجهیزات وارد مناطق اشغالی شده و آن مناطق را به تصرف در آوردند.

وی یادآور شد: امروز همه دیدند که گردان‌های الاقصی به فرماندهی محمد زید این دلاور مردی که تا به حال نامی از او نبوده و وقتی فرمانده قبل از او را رژیم صهیونیستی با بمب یک تنی به شهادت رسانده بود، اعلام کرد که درهای جهنم به روی اسرائیل باز است، توانستند وارد سرزمین‌های اشغالی شده و هفت شهرک جعلی و پادگان‌هایی که اسرائیلی‌ها برای مقابله با فلسطینیان مظلوم تأسیس کرده بودند تصرف کرده و صدها نفر را کشته و ۵۸ اسیر بگیرند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: دیروز گردان‌های الاقصی کارهای بزرگی کردند ولی اینکه مقاومت اراده کرد چنین عملیاتی را انجام دهد و مسیر مقاومت را عوض کند و به دنیا بگوید که مقاومت پیروز است، از همه بزرگتر و مهم‌تر بود.

وی خاطرنشان کرد: آنهایی که حرف از ناامیدی می‌زدند و سال گذشته با هیاهو می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند، ببینند ابرقدرت‌ها و اذناب آنها در منطقه چه شکست مفتضحانه‌ای خوردند و ما عملیات طوفان الاقصی را به‌عنوان یک پیروزی بزرگ برای جبهه اسلامی و یک افتخار برای هدایت‌ها و فرماندهی‌های مقام عظمای ولایت و برای شما طلاب و روحانیون که داعیه‌دار تفکر عاشورایی هستید و در این مکتب معارف اهل بیت(ع) را در اختیار مردم قرار می‌دهید، می‌دانیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha