یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، اظهار داشت: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، گفت: امروز جهان شاهد صف آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت، موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به‌زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه کردستان افزود: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسراییل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم الشأن انقلاب، این رژیم نابود خواهد شد و به‌زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک گردد.

حجت الاسلام سادات، ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان، خاطرنشان کرد: این عملیات غرورآفرین تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه‌گر بود و بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه بوده و تمام دنیا به زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه جان اسراییل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha