دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار قم

حوزه/ استاندار قم با بیان اینکه قم قابلیت معرفی الگوی اجرایی برتر در حوزه‌های مختلف در سراسر کشور را دارد، گفت: مدیریت استان حامی و همراه نخبگان و طرح‌های برتر در راستای حل مشکلات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار با برخی نخبگان در حوزه فناوری و تولید دانش‌بنیان‌ها که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت علیه رژیم جعلی اسرائیل، اظهار داشت: امروز اتفاقی افتاد که باعث خوشحالی مردم ما و جهانیان شد آن هم شجاعت جوانان مقاومت علیه شهرک‌نشین‌های تروریست بود. امیدوارم به زودی همگی شاهد سقوط این رژیم جعلی و غاصب باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم پایان‌نامه دانشجویان دوره دکتری و ارشد را تقاضا محور کنیم، افزود: این اتفاق افزایش انگیزه بین دانشجویان به همراه خواهد داشت.

استاندار قم تصریح کرد: در صورتی که دانشجویان مطالعات درستی از مشکلات استان داشته باشند می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد و در نتیجه قم قابلیت این را خواهد داشت به عنوان الگوی اجرایی برتر در کشور معرفی شود.

وی درخصوص اینکه شناسایی بیشتر افراد نخبه در همه رشته‌ها مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه شود، گفت: در ابتدا ساماندهی افراد و هدف‌گذاری برای آن‌ها می‌تواند نظم مناسبی به این حوزه دهد.

آقامیری خاطرنشان کرد: افراد نخبه طرح‌ها و برنامه‌های ناب خود را به مدیریت استان ارجاع داده ما نیز از این ظرفیت برای حل مسائل و مشکلات مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که قم در بسیاری از حوزه‌ها شاخص و سرآمد است و ظرفیت خوبی در کشور دارد. معرفی بیشتر این دستاوردها به کشور نکته‌ای است که نسبت به آن باید اهتمام جدی داشت.

آقامیری با بیان اینکه مدیریت جدید استان به‌دنبال کاهش زمان صدور مجوز است، بیان کرد: طی سال‌های اخیر وقتی با تولیدکنندگان در استان‌های مختلف درد و دل کرده‌ام حرفشان این بود که محصولی را در ۶ ماه تولید کرده‌ اما بیش از یک سال است که به‌دنبال اخذ مجوز برای آن هستیم.

استاندار قم مطرح کرد: در قم اگر مورد مشابه‌ای به ما گزارش داده شود، با قاطعیت با مدیر مربوطه برخورد خواهیم کرد. همواره گفته‌ام مدیران موظف هستند به مردم به بهترین شکل ممکن خدمت‌رسانی کنند و تاخیر در حل مشکلات برای من اتفاقی نابخشودنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان موظف به حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند، مطرح کرد: به‌دنبال این هستیم در آینده‌ای نزدیک شاهد لشکر شرکت‌های دانش‌بنیانی در قم باشیم و به نوعی می‌خواهیم انقلاب دانش‌بنیانی را در این استان رقم بزنیم.

آقامیری اشاره کرد: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیانی همه ظرفیت‌ استان را بسیج خواهیم کرد تا به کمک نخبگان عزیز آمده و در راستای اعتلای نام ایران در حوزه دانش‌بنیان قدم به قدم در کنار شما باشند.

پایان پیام/ ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha