یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران طی حکمی حجت الاسلام عباس مذهب جعفری را به عنوان معاون جدید تبلیغ و امور فرهنگی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، طی حکمی حجت الاسلام عباس مذهب جعفری را به عنوان معاون جدید تبلیغ و امور فرهنگی استان تهران منصوب کرد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران، از زحمات حجت الاسلام‌ احسانبخش، معاون سابق تبلیغ که به مدت ۳ سال عهده دار این مسئولیت بوده و اخیرا بنا به ضرورت کاری و جهت ادامه خدمت به سازمان تبلیغات استان تهران منتقل گردید، تشکر و قدردانی کرد.

متن حکم بدین شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین عباس مذهب جعفری (زید عزه)

بعد التحیة والسلام

با صلوات بر محمد و آل محمد، نظر به شایستگی و تجارب خوب مدیریتی و تبلیغی در عرصه های مختلف حوزه علمیه تهران و براساس تأیید شورای حوزه علمیه استان تهران و معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران به مدت ۲ سال منصوب می نمایم امید است با استفاده از همه ظرفیتهای ارزشمند تبلیغی حوزه علمیه استان و معاونت تبلیغ و با همکاری مدیران و معاونین تبلیغ و فرهنگی مدارس علمیه و مراکز تخصصی نسبت به تعالی و پیشرفت امور تبلیغی و فرهنگی حوزه علمیه استان قدم های مؤثر بردارید.

اهم وظایف و مسئولیتهای جنابعالی شما در این سمت به شرح ذیل می باشد.

۱. توجه ویژه به فرمایشات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در عرصه وظایف تبلیغی و فرهنگی حوزه علمیه و مبلغین عزیز بویژه بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات معظم له در دیدار با مبلغان در مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ و استفاده از رهنمودهای ایشان در برنامه ریزی های معاونت .

۲. طراحی و برنامه ریزی برای راه اندازی مرکز جامع تبلیغ در استان براساس رهنمودهای رهبری معظم در دیدار با مبلغان

۳. بهره گیری از تجارب گذشته معاونت در جهت تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی کوتاه-میان و بلند مدت در معاونت تبلیغ استان براساس اقتضائات و شرایط فعلی حوزه علمیه استان و نیازهای جامعه.

۴. انجام دقیق و به موقع شرح وظایف ابلاغی از معاونت تبلیغ حوزه های علمیه (شامل ۲۲ بند)، مصوبات شورای حوزه علمیه استان و وظایف محوله از مدیریت حوزه علمیه استان.

۵. رشد کمی و کیفی عملکرد و آموزش مداوم مبلغین استان اعم از هجرت ، طرح امین، بینات و ... و مربیان مهد امین در حوزه های مختلف تحصیلی، آموزشهای تخصّصی و مهارتی در جهت بالا بردن سطح معرفت دینی و سیاسی آنها و نظارت دقیق بر عملکرد آنها.

۶. توجه ویژه به گروههای تبلیغی استان و ساماندهی، هم افزایی و رشد و هدایت آنها در مسیر اهداف اسلام و انقلاب و برنامه ریزی و تلاش برای تشکیل گروه های جهادی- تبلیغی در همه مدارس علمیه و مراکز تخصّصی استان.

۷. حضور جدی در مدارس علمیه و فعال نمودن معاونت تبلیغ و بخش فرهنگی مدارس علمیه و برنامه ریزی برای آموزش تبلیغی طلاب در مراحل مختلف تحصیل بر اساس اقتضاء و رشد کمی و کیفی طرح بینات در مدارس علمیه و مراکز تخصّصی استان .

۸. حضور فعال در شورای معاونین و کمک و همکاری به سایر معاونت ها در مسیر انجام وظایف حوزه استان.

۹. تشکیل شورای تبلیغ استان با استفاده از صاحب نظران مطرح تبلیغی استان جهت برنامه ریزی مناسب و رشد تبلیغ در حوزه استان.

۱۰. تعامل مثبت و فعال با همه نهاد های فرهنگی و تبلیغی جهت کمک، هم افزایی و استفاده از ظرفیت آنها.

۱۱. توجه ویژه به تبلیغ در فضای مجازی، هنر و رسانه و فرق و ادیان با توجه به حساسیت و جایگاه والای حوزه علمیه استان.

موفقیت شما را در انجام وظایف محوله با عنایات خاصّه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از خدای متعال خواهانم.

بر پایه این گزارش، لازم به ذکر است به زودی مراسم رسمی تودیع و معارفه معاونین تبلیغ حوزه علمیه استان با حضور مسئولین و مبلغین استان برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha