دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اجتماع حوزویان زاهدان

حوزه / با حضور طلاب، اساتید، مبلغین و روحانیون شهرستان زاهدان اجتماع حوزویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان صبح امروز اجتماع حوزویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک پیروزی حماس در شکست قدرت پوشالی اسرائیل، اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین ۸۰ سال است که مورد ظلم و تجاوز رژیم اشغالگر اسرائیل قرار گرفتند.

وی افزود: این عملیات که از زمین، دریا و هوا همزمان اتفاق افتاد بی‌سابقه و بی‌نظیر بود که موجب غافلگیری و سردرگمی دشمن شد.

در این مراسم سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: هیچ کارشناس و تحلیلگری حتی تمام دستگاه‌های امنیتی اسرائیل نیز این حمله را پیش بینی نکرده و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این عملیات بود.

وی تصریح کرد: این جنگ به هر شکلی ادامه پیدا کند و اسرائیل هر واکنشی نشان دهد چهره زشت و پلید خود را بیشتر نمایان کرده و ابتکار عمل بیشتر در دست رزمندگان مقاومت خواهد افتاد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha