دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار فدا

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: یکی از مصداق‌های این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" وقایع اخیر بوده، خاکریز دشمن شکست و این حماسه عظیم را رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار سرتیپ مجتبی فدا صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اربعین با امام جمعه اصفهان، با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، این پیروزی را مقدمه پیروزی‌های آینده عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" وقایع اخیر بوده، خاکریز دشمن شکست و این حماسه عظیم رقم خورد و اگر اسراییلی‌ها تمام غزه را زیر و رو کنند جبران این شکست نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شکست‌های پی در پی در آینده نزدیک برای رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد، گفت: این از برکت نظام، انقلاب اسلامی و مدیریت، درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب است، هم چنان که مدتی قبل فرمودند: " کشورهای عربی روی اسب بازنده شرط بندی نکنند" و دیدیم عربستان اعلام کرد که رابطه خود را با اسراییل قطع کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در بخش دیگر با اشاره به نقش کلیدی مردم در باشکوه برگزار شدن پیاده روی اربعین، عنوان کرد: سازماندهی و برنامه‌ریزی موکب‌ها خوب است، اما نقش آفرینی مردم نباید کمرنگ شود و اگر نقش مردم را کمرنگ کنیم سبب دولتی شدن کار خواهد شد و این آسیب بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی حضور و مشارکت مردم در داخل و در خارج کشور اهمیت دارد و باید مراقب باشیم با سازماندهی، برنامه‌ریزی و ساماندهی اشتباه این نقش را کمرنگ نکنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha