شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سخاوت علی عضو کمیته صلح ملتان

حوزه/ سخاوت علی گفت: فلسطینیان ابرقدرت های جهان را به زانو در آوردند. آمریکا و اسرائیل در حال توطئه برای منزوی کردن فلسطین در سازمان ملل هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت شورای قدس پاکستان مراسمی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی در شهر ملتان این کشور برگزار شد که در آن اقشار مختلف مردم شرکت کردند.

شرکت کنندگان در حمایت از فلسطین و علیه آمریکا و اسرائیل شعار می‌دادند و پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند و با توزیع شیرینی این پیروزی را گرامی داشتند.

در این مراسم علاوه بر مسئولان و اعضای شورای قدس پاکستان، سخاوت علی عضو کمیته صلح ملتان و ثقلین نقوی مسئول رسانه نیز حضور داشتند.

سخاوت علی عضو کمیته صلح ملتان در مصاحبه با رسانه ها گفت: اسرائیل یک کشور نامشروع بوده است، ستمگران جهان طرفدار اسرائیل هستند. ما از فلسطینی های شجاعی که در میدان جنگ ایستاده اند، قدردانی و حمایت می کنیم. آنان ابرقدرت های جهان را به زانو در آوردند. آمریکا و اسرائیل در حال توطئه برای منزوی کردن فلسطین در سازمان ملل هستند.

وی تصریح کرد: اقدامات سازمان های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل باعث افزایش روحیه مردم فلسطین می شود. بسیاری از مناطق فلسطینی از جمله غزه همواره از تجاوزات اسرائیل رنج می برند. برخی کشورهای عربی می خواهند با به رسمیت شناختن اسرائیل، مسلمانان را فریب دهند.

وی در پایان گفت: مردم پاکستان در کنار برادران فلسطینی ایستاده اند و هرگونه تلاشی برای به رسمیت شناختن اسرائیل را زیر پا خواهند گذاشت. اکنون زمان مناسبی است که چهره واقعی کشورهای عربی را که به خاطر منافع شان از اسرائیل حمایت می کنند، شناسانده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha