شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: کشور غاصب رژیم صهیونسیتی، به همراه تسهیل‌گران و همراهان خود نابود خواهد شد. الحمدلله دولت نامشروع به سرعت در حال رسیدن به سرانجام منطقی خود است.

به گزارش گروه ترجمه‌ خبرگزاری «حوزه» سناتور حجت‌الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در بیانیه ای به مناسبت ۱۶ مه روز مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفت: همراه با کشور غاصب رژیم صهیونسیتی، تسهیلگران و همراهان آن نیز نابود خواهند شد. الحمدلله دولت نامشروع به سرعت در حال سرانجام منطقی خود است.

وی در ادامه اظهار داشت: تمامی تاکتیک های آمریکا برای حفاظت از اسرائیل شکست خورده است. حمله اخیر و وحشیگری اسرائیل به رفح از آخرین جنایت های او خواهد بود. با وجود اقدامات وحشیانه و ظالمانه علیه قربانیان فلسطینی که هفت ماه است در جریان است، ارتش اسرائیل به اهداف خود نرسیده است و حتی کمبود آب و غذا نیز روحیه مقاومت فلسطینیان را تضعیف نخواهد کرد.

رئیس MWM پاکستان گفت: مردم فلسطین به دستور آمریکا و کشورهای همسایه آن کشته می شوند جنبش مقاومت در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و مقاومت قربانیان فلسطینی نیز افزایش یافته است. هیچ روزی نیست که در سرزمین فلسطین خون مسلمانان بیگناه ریخته نشود. ما اقدامات شوم و رفتارهای متکبرانه اسرائیل و آمریکا را مانند قبل محکوم می کنیم و در آینده نیز تا زمانی که جهان از وجود ناپاکش پاک نشود، محکوم خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha