جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیر اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان

حوزه/ شیخ اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان با محکوم نمودن قتل و عام اخیر مسلمانان فلسطینی در غزه گفت: کشتار مردم بیگناه فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس، ظلم و ستمی آشکار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان با محکوم نمودن قتل و عام اخیر مسلمانان فلسطینی در غزه گفت: کشتار مردم بیگناه فلسطین به دست رژیم اشغالگر قدس، ظلم و ستمی آشکار است.

وی در شهر لاهور پاکستان و در میان اعضا و مسئولان این جمعیت ضمن محکوم نمودن کشتار وحشیانه مسلمانان فلسطین به دست ارتش رژیم غاصب قدس از سران کشورهای اسلامی خواست موضعی قاطع و مشخص در مقابل این وقایع اتخاذ نمایند.

شیخ اعجاز احمد هاشمی افزود: آمریکا با دفاع از اسرائیل و وتو نمودن قطعنامه های شواری امنیت سازمان ملل متحد علیه اسرائیل، در تمام جنایات این رژیم علیه فلسطینیان شریک است.

وی هم چنین خطاب به سران کشورهای عربی گفت: وقت آن رسیده است که کشورهای عربی که به دوستی خود با آمریکا افتخار می کردند غیرت ایمانی خود را نشان دهند!

رئیس جمعیت علمای پاکستان مسلمانان کشمیر را مانند مسلمانان فلسطین مظلوم دانست و سکوت مجامع بین المللی را در مقابل جنایات علیه مسلمانان کشمیر مایه تعجب و شرم آور توصیف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha