شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سخنگوی جمعیت علمای پاکستان در ایالت پنجاب

حوزه/ محمد حیدر علوی سخنگوی جمعیت علمای پاکستان(شاخه نورانی) در ایالت پنجاب ضمن انتقاد از عملکرد حکومت عربستان سعودی گفت: آل سعود تسلیحات را از آمریکا می خرد و علیه مسلمانان بکار می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» محمد حیدر علوی سخنگوی جمعیت علمای پاکستان(شاخه نورانی) در ایالت پنجاب ضمن انتقاد از عملکرد حکومت عربستان سعودی گفت: آل سعود تسلیحات را از آمریکا می خرد و علیه مسلمانان بکار می برد.

وی با اشاره به سیاست اصلی استکبار جهانی در اختلاف افکنی میان مسلمانان گفت: بسیاری از کشورهای اسلامی گرفتار درگیری‌هایی به اسم شیعه-سنی هستند، این در حالی است که شیعه و سنی دو بازوی قوی اسلام هستند و دشمن با درک این مطلب به اختلافات طائفه ای دامن می زند.

محمد حیدر علوی به وجود آمدن داعش در منطقه را نیز پرده دیگری از این توطئه دانست و گفت: باید اقدام جدی برای نابودی این گروه می شد، اما متاسفانه حتی برخی کشورهای منطقه از آن حمایت و سرپرستی کردند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد آل سعود گفت: کاش عربستان به جای اینکه میلیون ها دلار اسلحه از آمریکا خریده و علیه مسلمانان بکار گیرد، دشمنان حقیقی اسلام و مسلمانان را هدف می گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha