جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: آمریکا با دخالت مستقیم در امور امنیتی کشور امنیت، آرامش و زیربناهای اقتصادی کشور را به نابودی کشانده است و برای اینکه روابط پاکستان با کشورهای هم مرز تیره شود هر روز یک سازش جدیدی طراحی می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خوددر اجتماع مردمی در در کرور لعل عیسن گفت: آمریکا با دخالت مستقیم در امور امنیتی کشور امنیت، آرامش و زیربناهای اقتصادی کشور را به نابودی کشانده است و برای اینکه روابط پاکستان با کشورهای هم مرز تیره شود هر روز یک سازش جدیدی طراحی می شود.

او گفت: در جنگ با تروریسم بیش از هفتاد هزار نفر در این کشور جان باختند. هیچ کس به اندازه ما متحمل ضرر در این جنگ نشده است و کسانیکه می خواهند از پاکستان حساب پس بگیرند باید اول حساب این زیان را پس بدهند که به این کشور رساندند.

وی افزود: برای حصول این کشور ما فداکاری های زیادی کرده ایم و قربانی های زیادی داده ایم. پاکستان نیاز کمک آمریکا ندارد بلکه این آمریکا است که به بهانه امنیت جهانی دنبال منافع خود بوده و برای تأمین منافع خود از پاکستان استفاده ابزاری نموده است. ما روابط با کشورها را براساس احترام متقابل و مساوی می خواهیم و به روابطی که به عزت کشور لطمه وارد کند نیازی نداریم و به کسی اجازه برقراری چنین روابطی نمی دهیم.

 او در ادامه گفت: حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم هرگز برقرار نمی ماند و عدل یعنی حاکمیت قانون، در کشور ما حاکمیت قانون وجود ندارد، آیا سازمانها و ادارات در کشور به قانون عمل می کنند؟! افراد مورد انتقامجویی سیاسی قرار داده می شوند. مدارس و بیمارستانها وضعیت خوبی ندارند، قانون علیه ضعیف و محروم استفاده می شود، در لاهور در روز روشن مردم را به قتل رسانده اند اما قانون به تماشا نشست و هیچ حرکتی نشان نداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha