جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمعات اعتراض آمیز در پاکستان

حوزه/ در حمایت از مردم شجاع و مظلوم فلسطین در سراسر پاکستان تجمعات اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» در حمایت از مردم شجاع و مظلوم فلسطین در سراسر پاکستان تجمعات اعتراض آمیز علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد. 

در این راستا در حمایت از مردم شجاع فلسطین، سازمان دانشجویان بلتستان پاکستان تجمع اعتراض آمیزی برگزار شد. در این تجمع اعتراض آمیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رضا بهشتی و حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالفقار علی انصاری سخنرانی کردند. قبل از تجمع راهپیمایی به صورت دوچرخه سواری از فلکه حسن سدپارا تا میدان شهدا سکردو برگزار شد.

سخنرانان اقدامات اسرائیل غاصب را به شدت محکوم کرد و با ابراز حمایت از مظلومان فلسطین اظهار داشتند: همانطور که ​​ایالات متحده در عراق، سوریه و یمن متحمل شکست هایی شد، اسرائیل نیز به زودی در فلسطین به همین سرنوشت دچار خواهد شد. به گفته مقام معظم رهبری، اسرائیل به زودی از روی جهان محو خواهد شد.

سازمان دانشجویان اصغریه حیدرآباد پاکستان نیز در ۱۶ مه ۲۰۲۱، با بهره گیری از رهنمودهای شهید سید عارف حسین الحسینی، یک راهپیمایی به عنوان مرگ بر آمریکا و اسرائیل برگزار کرد، که در آن حسنعلی سجادی رئیس سازمان دانشجویان اصغریه و دیگر رهبران سازمان سخنرانی کردند.

سخنرانان در این مراسم گفتند: اسرائیل رژیمی غیرقانونی و ستمگر است‌ و ما هرگز آن را به رسمیت نشناخته ایم و هرگز نخواهیم شناخت. انگلیس و ایالات متحده، اسرائیل را برای منافع شیطانی خود ایجاد کردند. میلیون ها نفر در فلسطین، یمن، بحرین، لبنان، عراق، افغانستان و سوریه توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفتند.

آنان اظهار داشتند: اسرائیل خود را قدرتمند می دانست، اما در روزهای اخیر مردم شجاع حماس و فلسطین اسرائیل را به زانو در آورده اند. اسرائیل یک کشور کوچک جعلی است. وقتی همه کشورها را خشمگین کرده و در حال حاضر شور و اشتیاق در جنبش مقاومت وجود دارد آن را نابود خواهد کرد. ان شاالله اکنون به روزی که اسرائیل از روی نقشه جهان پاک شود بسیار نزدیک هستیم.

به مناسبت روز "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" نیز توسط شورای همبستگی ملی بلوچستان پاکستان، تجمع اعتراض آمیزی در مقابل باشگاه مطبوعاتی کویته برگزار شد.

سخنرانان در این مراسم گفتند: مسلمانان در سراسر جهان با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی می کنند زیرا جنایاتی که هفتاد سال گذشته توسط اشغالگران اسرائیلی در فلسطین انجام شده در تاریخ بشر بی سابقه است، آنها را به زور از خانه های خود بیرون کردند و با بی رحمی شدید به قتل رساندند، روز حساب اسرائیل نزدیک است. وارثان مسجد الاقصی و قدس ۱.۵ میلیارد مسلمان جهان هستند.

آنان در پایان تاکید کردند: حمایت از فلسطینیان مظلوم توسط دولت پاکستان بیانگر احساسات ۲۲۰ میلیون نفری است، اما ما می خواهیم اقدامات پاکستان فراتر از حمایت زبانی باشد و در عمل به مردم فلسطین و مجاهدین فلسطین کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha