شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: یمن به دلیل حمایت از مسلمانان فلسطین مجازات شده است. این تنها کشور اسلامی است که در واقع از فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل، از غزه حمایت می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین پاکستان حمله آمریکا و انگلیس به یمن را بدترین نقض قوانین بین المللی دانست و گفت: یمن به دلیل حمایت از مسلمانان فلسطین مجازات شده است. این تنها کشور اسلامی است که در واقع از فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل، از غزه حمایت می کند. کسانی که رویای سرکوبی یمن را به سر دارند احمق و نادان هستند زیرا یمن کشوری است که هفت سال با استقامت و شجاعت در مقابل ۵۶ کشور جهان ایستاد. استعمارگر جهانی کشورهای اسلامی را به میدان نبرد تبدیل کرده اند.

وی در ادامه گفت: حاکمان مسلمانی که در برابر حمله به یمن سکوت می کنند باید در نظر داشته باشند که آمریکا دوست هیچکس نیست. دوستی آن فقط به منافع خود مربوط می شود. اقدامات وحشیانه آمریکا و انگلیس علیه امت اسلامی بر کسی پوشیده نیست. نیروهای ضد اسلامی با ناجوانمردی به مسلمانان حمله می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha