دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجا ناصر عباس جعفری گفت: امروز جهانیان از غزه و مظلومان فلسطین صحبت می کنند. آمریکا و اسرائیل شکست خورده هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت مجلس وحدت مسلمین پاکستان کنفرانس «آزادی فلسطین» در اسلام آباد برگزار شد. که در آن علما و روحانیون شیعه و سنی شرکت کردند.

در این کنفرانس حمید حسین رئیس پارلمانی MWM، صاحب زاده حامدرضا رئیس شورای اتحاد اهل سنت، سناتور حجت الاسلام راجا ناصر عباس جعفری و ناصر عباس شیرازی سخنرانی کردند.

حجت الاسلام راجا ناصر عباس جعفری رئیس مجلس وحدت مسلمین در سخنانی در کنفرانس قدس گفت: استقامت غزه جهان را شگفت زده کرده است. جهانیان بیانیه اسرائیل را رد کرده اند. و به نفع غزه و مظلومان فلسطین هستند. آمریکا و اسرائیل شکست خورده هستند. غزه دو فصل دارد. یکی چهره سیاه، ظلم و نفرت انگیزی اسرائیل است. دومی استقامت و شجاعت قربانیان غزه است. درود بر نیروهایی که قیام کردند. و برای دفاع از فلسطین و مردم مظلوم غزه تلاش می کنند.

صاحبزاده حامد رضا رئیس شورای وحدت اهل سنت خاطر نشان کرد: پرچم فلسطین را می توان در میادین ورزشی اروپا به اهتزاز درآورد اما تاسف بار است که در میدان مسابقه کریکت در پاکستان این اجازه را نداشت. پاکستان یک امید برای جهان اسلام بود، اما به نظر می رسد سیاست دولت خلاف آن است.

نورالحق قادری نیز گفت: اگر فقط چهار کشور اسلامی در حمایت از فلسطین متحد شوند، جنگ غزه فوری متوقف خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha