دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل و صهیونیست می‌داند که در سراشیبی شکست و افول است، گفت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند جبهه مقاومت تنها یک کشور نیست و همه آزادگان و استکبار ستیزان جهان همراه جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز، در جمع نمازگزاران در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با شجاعت و ایستادگی مقابل رژیم صهیونیستی عملیات طوفان الاقصی را انجام داد، اظهار داشت: جبهه مقاومت در جهان اسلام تا پای جان حامی مظلومان و ستمدیدگان است و از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل و صهیونیست می‌داند که در سراشیبی شکست و افول است، گفت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند جبهه مقاومت تنها یک کشور نیست و همه آزادگان و استکبار ستیزان جهان همراه جبهه مقاومت هستند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه هیچ کاری از حامیان رژیم جنایتکار اسرائیل ساخته نیست و آمریکا هم جرأت شلیک یک گلوله در منطقه را ندارد، خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا می‌دانند اگر خطا کنند، کاخ سفید با خاک یکسان می‌شود.

امام جمعه بروجرد گفت: مردم آزاده و جبهه مقاومت تا پیروزی کامل قدس شریف نهضت مقاومت را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته اولیا و مربیان بیان کرد: هفته اولیا و مربیان، فرصتی مغتنم برای ارتباط صمیمی والدین، مربیان و معلمان برای تربیت نسلی مومن و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام هدف خود را برای تضعیف باورهای اعتقادی و انقلابی در بین نسل نوجوان و جوان جامعه به‌کار گرفته است، یادآور شد: برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن باید مربیان و والدین به‌بصیرت افزایی و روشن‌گری بپردازند.

امام جمعه بروجرد، با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: ما حاضریم برای دفاع از قرآن و اهل بیت(ع) جان خود را فدا کنیم.

گفتنی است نمازگزاران بروجردی پس از اقامه نماز جمعه در اعلام حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها تجمع و با اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف، فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha