یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی صادقی

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه طوفانی که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر و استکبار آرام نمی‌شود، گفت: از آنجایی که رژیم صهیونیستی توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد، بمب‌ها را بر سر مردم مظلوم غزه می‌ریزد اما باید با صدای رسا این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس بگوییم که والله تا نابودی کامل شما، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی شب گذشته در اختتامیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با بیان اینکه برای حضور در این مراسم باشکوه باید خدا را شاکر باشیم، اظهار داشت: در مراسم شهدا میزبان، خود خداوند است.

وی با بیان اینکه شهدا نه تنها زنده هستند، بلکه زنده‌ کننده و حیات‌بخش نیز می‌باشند، گفت: شهادت بالاترین هدیه الهی و مزد جهاد است که به برترین بندگان اعطا می‌شود و پروردگار در برابر حیات مادی که شهید در راه دین می‌دهد، به او حیات طیبه اعطا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه حضور در این مراسم‌ها یعنی باید پیام شهدا را بشنویم و به آن عمل کنیم، یادآور شد: شهدا به ما جامانده‌ها می‌گویند اگر با خدا باشید و در مسیر دین و حقیقت حرکت کنید از هیچ قدرتی ترسی نخواهید داشت.

وی مجلس شهدا را مجلس کسب حیات و میثاق وفاداری دانست و اظهار کرد: بزرگترین پرچمدار جهاد تبیین خون شهید است و امروز برای تحقق جهاد تبیین نیازمند عمل به سیره شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی، با تأکید بر اینکه شهدا برای مراقبت از دین خدا از همه هستی خود گذشتند، گفت: منطق شهید منطق مکتب اباعبدالله(ع)، منطق پیروزی و هیأت مناالذله و همان منطق جوان فلسطینی است که با مظلومیت، مقتدرانه ایستاده تا ظلم را نابود کند.

وی با بیان اینکه شهدا نیازی به این جلسات ندارند و ما باید با حضور در جلسات روح خود را مجدد زنده کنیم، یادآور شد: در صراط مستقیم بودن مهم است اما مهم‌تر و سخت‌تر، ماندگاری در این مسیر است که مطالبه شهدا از مردم نیز ماندن در این راه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ما مظلومیت، فشارها و سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما این انقلاب که بسترساز ظهور امام زمان(عج) است را رها نخواهیم کرد، گفت: ما نه اهل مدینه هستیم و نه اهل کوفه، ما اهل انقلاب اسلامی هستیم، فشارها را تحمل می‌کنیم اما دست از یاری انقلاب برای ظهور حضرت مهدی(عج) بر نمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز رسیدگی به خانواده‌ شهدا یکی از ضرورت‌هاست، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا در تمام این سال‌ها با ایثار و ایستادگی خود حماسه آفریدند و لذا امروز باید قدردان آنها باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای همدان، به خصوص حبیب حرم حاج حسین همدانی، گفت: اگر شهید همدانی به‌عنوان یک فرمانده موفق در جبهه و جنگ ظاهر شد، در کنار توانایی‌های ذاتی خود، به علت وجود رزمندگان فداکاری بود که گوش به فرمان فرمانده خود می‌دادند.

وی با بیان اینکه آمار شهدا و ایثارگران همدان، نشان از پیشگامی این خطه در دفاع از وطن و انقلاب و اسلام دارد، یادآور شد: همدان اولین استانی بود که با مدیریت فوق‌العاده آیت الله موسوی همدانی امام جمعه فقید خود، روحانیت را سازماندهی شده به جبهه اعزام کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه نسل امروز باید شهدا را الگوی خود قرار دهند نه الگوهای غربی، خاطرنشان کرد: ما وعده می‌دهیم که اجازه نخواهیم داد عاشورا دوباره تکرار شود، چرا که این امت نسبت به ولایت وفادار است.

وی تصریح کرد: پیمان می‌بندیم مانند یاران امام حسین(ع) تا لحظه آخر ایستادگی کنیم و تا ظهور مهدی(عج) کوتاه نیاییم، ما قدس را آزاد می‌کنیم و نابودی استکبار را جشن خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است، اظهار کرد: در جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی به دست آوردیم و لذا استکبار خود اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنها را رقم زده است.

وی افزود: از آنجایی که رژیم صهیونیستی توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد، بمب‌ها را بر سر مردم مظلوم غزه می‌ریزد اما باید با صدای رسا این پیام را به نیروهای اشغالگر قدس بگوییم که والله تا نابودی کامل شما، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هرگز آرام نخواهد نشست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه این طوفان که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی جبهه کفر و استکبار آرام نمی‌شود، گفت: برداران ما در قدس به ساکنان اسرائیلی گفتند خانه‌های خود را بفروشید و بروید که از دست می‌رود، اما آنها نفهمیدند و حالا این طوفان و موج بلندی که به برکت شهدا آغاز شده جز با نابودی استکبار آرام نمی‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha