دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / اجلاسیه مجمع بسیجیان آران و بیدگل در حسینیه شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان آران و بیدگل صبح امروز با حضور مدیران بسیج، اقشار مختلف بسیج، اعضای کارگروه‌های تخصصی و اندیشه ورز، با سخنرانی فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در حسینیه شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل در این مراسم ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان جبهه مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل غاصب، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که توسط بزرگ معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از دل مردم کشف و تقدیم انقلاب اسلامی شد.

وی ادامه داد: امروز این راه پرفیض و بهجت توسط دیدبان و هدایتگر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای با قدرت، اقتدار، مصمم و مقاوم در حال حرکت است و ملت ایران با همین روحیه و تفکر بسیجی قله‌های اقتدار جهانی را در عرصه‌های مختلف فتح خواهد کرد.

محسن صانعی رئیس مجمع بسیجیان شهرستان آران و بیدگل نیز اظهار کرد: مجمع بسیجیان این شهرستان متشکل از متخصصین، نخبگان و صاحبان اندیشه در بسیج تأثیر شگرفی در شناسایی مسائل و ارائه راهکار جهت حل مشکلات در جامعه دارد و می‌تواند کمک شایانی در جهت تحقق دولت و جامعه اسلامی داشته باشد.

رئیس مجمع بسیجیان شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین آران و بیدگل سعی کرده با شبکه‌سازی این جامعه هدف به سمت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha