دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
س

حوزه / سخنگوی دولت گفت: سیدحسن نصرالله سال‌ها قبل گفته بود اسرائیل ضعیف‌تر از تار عنکبوت است، اما با استفاده از ابزار رسانه‌ای برایش ظاهر پوشالی ساخته بودند اما امروز تفکر مقاومت ظاهر پوشالی صهیونیست‌ها را افشا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی بهادری جهرمی سخنگوی هیئت دولت شب گذشته در هجدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید دهستان حسین آباد کویر آران و بیدگل در حرم مطهر شهدای گمنام این روستا، اظهار داشت: باید از عطر، خلوص و معنویت دوستداران و خانواده معظم شهدا برکت بگیریم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه با جوشش و خروش خون شهدا، طوفان الاقصی اتفاق افتاد، گفت: امریکا و اسرائیل از برکت خون شهدا و هیمنه پوشالی و دروغینی که برای خودشان بر روی واقعیت‌ها درست کرده‌اند، می‌ترسند.

وی با بیان اینکه روحیه ایستادگی و شجاعت مردم ایران دشمن را ذلیل و خوار کرده است، تصریح کرد: سیدحسن نصرالله سال‌ها قبل گفته بود اسرائیل ضعیف‌تر از تار عنکبوت است، اما با استفاده از ابزار رسانه‌ای برایش ظاهر پوشالی ساخته بودند اما امروز تفکر مقاومت ظاهر پوشالی صهیونیست‌ها را افشا کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه کلکسیونی از جنایات علیه بشریت، اخلاق و اصول اولیه انسانی را مرتکب شد، اظهار کرد: نتیجه روحیه ایستادگی، شجاعت و مقاومت در سوریه و عراق در مقابل تروریست‌های داعشی مشاهده شد و امروز هم در فلسطین در برابر ۷۵ سال جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کودک کشی و زن کشی دیده می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در چند روز اخیر هفت خبرنگار توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و ۳۰۰ زن و ۴۵۰ کودک را نیز شهید شده‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی ده‌ها سال با سرمایه‌گذاری نظامی ادعا می‌کرد ما مدافع حقوق زنانیم، در حالی که در برابر عملیات مقاومت جوانان فلسطینی، با قتل عام کودکان مظلوم و بی‌دفاع تمام سرمایه‌گذاری‌های دروغین آنها بر ملا شده است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار سال‌ها کار رسانه‌ای کرده تا تاریکی‌های انسانی، اخلاقی و تبعیض‌های نژادی و مالی کشورشان را مخفی کند، تا مردم جوامع مختلف تصور کنند آمریکا قبله آمال است و وضعیت بحران زده آن جامعه را نبینند، اما اقداماتی از جمله عملیات جوانان فلسطینی دست آنها را رو کرد، آمریکا که به ظاهر مدعی مخالفت با جنگ و کشتار است، برای کامل شدن تحریم علیه ملت فلسطین کشتی جنگی اعزام می‌کند.

بهادری جهرمی افزود: در ذهن مردمان منطقه این تصور را ایجاد کردند که سپر آهنین اسرائیل نفوذ ناپذیر است و هیچ‌کس توان مقابله نظامی با این رژیم غاصب را ندارد، اما تعدادی از جوانی که در حصر و تحریم هستند خواب را از چشم این مدعیان دروغین ربوده و قدرت پوشالی آنها را بر ملا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در حالی که ملت مظلوم غزه ده‌ها سال است که در هوا، زمین و دریا تحریم هستند، اما با اتکا به خداوند متعال خواب را از کشوری که ادعای قدرت برتر نظامی دنیا را دارد می‌رباید.

وی یادآور شد: همه دنیا هشت سال از صدام دیکتاتور حمایت کردند، اما ایستادگی شهدا و ملت ایران اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به دشمن نداد و حتی همزمان توسعه قدرت فرهنگی، اجتماعی و نظامی را برای کشور به ارمغان آوردند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در جامعه برکت ایجاد می‌کند، گفت: اخلاص، معنویت، ایثار و فداکاری ملت ایران موجب شکست دشمن خواهد شد، لذا یادآوری راه و رسم شهدا به ما می‌آموزد که ملت مقاوم و ایثارگر ایران در برابر دشمنان پیروز شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی افتخار می‌کند که گامی در مسیر خدمت به مردم بردارد، اظهار کرد: در ۱۰ سال گذشته اعتماد اشتباهی به دشمن شده بود و فراموش کرده بودیم راهکار حل مشکلات، نزد خانواده معظم شهدا و اراده پولادین جوانان است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردیم و آثار آن در رشد قدرت نظامی، فرهنگی، معرفتی و بصیرتی خود را دیدیم، اما یک روز به‌دنبال مذاکره با دشمن درجه یک خود رفتیم و تصور شد کلید رفع مشکل اقتصادی در اعتماد به دشمن است اما نتیجه مضاعف شدن مشکل اقتصادی به‌واسطه این نگاه غلط بود که آن را تجربه کردیم.

وی خدمت به مردم محروم حسین آباد کویر آران و بیدگل را برای دولت افتخار دانست و ابراز کرد: دولت مردمی تلاشش بر این است که تا می‌تواند هر میزان مشکلاتی که جلو پای مردم قرار دارد، بردارد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha