شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس جمهور

حوزه / رئیس جمهور گفت: امروز در کشور نیازمند کار و تلاش جهادی هستیم، کسانی که در کسوت خدمتگزاری هستند، باید تلاش خود را مضاعف کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح رسمی ۶ قطعه از آزادراه شیراز-اصفهان، تکمیل این بخش از این آزادراه را کاری افتخارآمیز در جهت رفاه مردم و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی کشور دانست و اظهار داشت: احداث این مسیر سهم مهمی در تکمیل مسیر شمال-جنوب و دریا به دریا دارد و کار فنی که در جریان احداث آن انجام شده شایسته قدردانی است و باید از دست‌اندرکاران این پروژه تشکر کنم.

رئیس جمهور با تشریح مزایای احداث این آزادراه از جمله کوتاه شدن زمان سفر، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارتقای بهره‌وری، افزود: بخش بعدی این آزادراه در حدفاصل شیراز تا بوشهر نیز باید با سرعت اجرا شود تا این کریدور تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطعه افتتاح شده به حق به نام «شاهچراغ» نامگذاری می‌شود که چراغ راه ما هستند، گفت: احداث این آزادراه کاری ماندگار برای کشور و نماد نوآوری، خلاقیت و تلاش‌های مهندسین توانمند کشور است و جا دارد از تلاش‌های همه کارگران زحمتکش کشور به‌ویژه کارگرانی که در این پروژه مشارکت داشتند، قدردانی کنم.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز در کشور نیازمند کار و تلاش جهادی هستیم، کسانی که در کسوت خدمتگزاری هستند، باید تلاش خود را مضاعف کنند.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران پیشرفته را به‌گونه‌ای ارتقا دهیم که ظرفیت‌های ارتباطی ایران به‌عنوان بهترین مسیر اتصال شرق و غرب و شمال و جنوب در منطقه به‌بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و بتوانیم سهم شایسته ایران از تجارت و تبادلات اقتصادی منطقه را احصا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، با بیان اینکه قدرت و موقعیت امروز ایران به برکت خون شهدا، حضور مردم در صحنه‌های مختلف و تلاش نیروهای متخصص کشور است، خاطرنشان کرد: امروز وزارت دفاع و نیروهای مسلح ما با تولید سلاح و تجهیزات و تربیت نیروهای توانمند برای کشور تولید قدرت می‌کنند و در کنار مردم نیز حضور یافته و برای آنها بزرگ‌راه و آزادراه می‌سازد و از این طریق قدرت کشور را ارتقا می‌دهند.

رئیس جمهور به افتخارآفرینی و خلق قدرت جوانان و مجاهدان فلسطینی برای ملت فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: امروز از خودگذشتگی و مقاومت مجاهدان فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی به نمادی از تولید قدرت و مایه افتخار ملت فلسطین و امت اسلامی تبدیل شده و رژیم صهیونیستی از سر استیصال وقتی حریف مجاهدان در میدان نشد، به‌دنبال آن است تا شکست خود را با ریختن بمب بر سر زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع تلافی کند.

وی پاسداشت قدرت تولید شده در کشور تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و با حضور مردم را تلاش مجاهدانه در مسیر رسیدن به قله و پرهیز از راه دادن خستگی به روح و جسم‌ها دانست و گفت: امروز همه شهرها و مناطق کشور تبدیل به کارگاه‌های عمرانی و انجام کارهای بزرگ در عرصه آبادانی و تولید قدرت برای کشور شده و همه باید با تمام توان در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha