سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تقدیر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از اهتمام ویژه آیت‌الله حسینی همدانی به امر کودک و تشکیل قرارگاه استانی کودک

حوزه / رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک از اهتمام ویژه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی همدانی به امر کودک و تشکیل قرارگاه استانی کودک و فعالیت‌های صورت گرفته در این امور تشکر و با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» کرج، مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به‌همراه زینب عاشری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و جمعی از فعالین تخصصی حوزه کودک با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز با تأکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت در حوزه تخصصی کودک به‌تشکیل قرارگاه کودک در البرز، به تشریح برنامه‌های ویژه این قرارگاه و جایگاه آن پرداخت.

همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک نیز در این دیدار با اشاره به شرح وظایف و حیطه مأموریت‌های این سازمان به بیان فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

وی در ادامه از اهتمام ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی به امر کودک و تشکیل قرارگاه استانی کودک و فعالیت‌های صورت گرفته در این امور تشکر و با اهدای هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha