یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رویداد الی بیت المقدس-گرگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: رژیم صهیونیستی با اعمال کنترل و محدودیت برای واردات نیازهای حیاتی مردم غزه جان مردم این منطقه را می‌ستاند و در این مسیر تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ ظهر امروز در تجمع طلاب، اساتید و کارکنان مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان و نیز طلاب دروس متفرقه موسسه قرآنی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار شد، در بحث از «افشاگری ماهیت رژیم یهود» یهود را حریص‌‏ترین مردم به زندگی دنیا دانست.

وی گفت: یهود از روز نخست تشکّل قومی خود واکنش‏های ناشایستی نشان داده و در زمان از هر پیامبری به گونه‏ ای نافرمانی و مخالفت خود را ابراز داشته‏، به طوری که صفحات تاریخ گواه گویا و شاهدی بی‏طرف بر مدعا است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: بازماندگان قوم بنی‏ اسرائیل در آغاز بعثت نبی مکرم اسلام(صلی‌الله‌وعلیه‌وآله) چنان دست به دشمنی و عداوت زدند که قرآن مجید از آنان با عنوان «سرسخت ‏ترین دشمن مسلمانان یاد می‏ کند».

حسینی واعظ در بیان ویژگی‏های یهود با استناد به آیاتی از قرآن مجید ادامه داد: قرآن کریم در آیات بسیاری صفات و ویژگی ‏های یهودیان را یادآور شده و با بیان اوصاف آنها مسلمانان را با ماهیت اصلی و واقعی‏شان آشنا می‏سازد.

وی قساوت قلب را اولین ویژگی دانست و توضیح داد: یهود بر پایه شواهد و قرائن فراوان در طول تاریخ از سنگ‌دل‏ترین ملّت‏ها بوده و هست؛ چنان که اگر زمانی بر منطقه‏ای حاکم می‏شدند با بی‏رحمانه‏ترین شیوه دست به کشتار می‏زدند.

استاد حوزه خواهران، ثروت پرستی و مال‌اندوزی را از دیگر ویژگی‌های یهودیان برشمرد و تصریح کرد: یهودیان با این که پیامبران زیادی داشته و می ‏توانستند با بهره ‏گیری از مواعظ و نصایح آنان از ضلالت و گمراهی نجات یابند، همیشه در غفلت بودند و تنها به جمع آوری مال دنیا فکر می‏کردند تا آن جا که به مرحله پرستش مال می‏رسند.

حسینی واعظ با برشمردن دیگر خصوصیات قوم یهود، گفت: روز شنبه 15 مهرماه، نیروهای مقاومت فلسطین با راه اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی سابقه ای را به اسرائیل وارد کرد؛ ضربه ای که به اذعان کارشناسان، رسانه ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته اعلام کرد: «دستور دادم تا محاصره کامل علیه نوار غزه اعمال شود. دیگر نه خبری از برق هست و نه از غذا و گاز؛ همه مرزها بسته می‌شود. جنگ ما امروز با حیواناتی انسان نما است»، این اظهارات تحریک آمیز -بر اساس گفته سازمان دیده بان حقوق بشر ـ در حکم فراخوانی برای ارتکاب جنایاتی جنگی است.

مدیر موسسه قرآنی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با اعمال کنترل و محدودیت برای واردات نیازهای حیاتی مردم غزه جان مردم این منطقه را می‌ستاند و در این مسیر تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد تا با ایجاد وحشت، آنها را به سکوت در مقابل غصب سرزمین شان وادار سازد.

حسینی واعظ گفت: سایت «العربی الجدید» قصد دارد تا با آمار و ارقام نشان دهد که چگونه رژیم صهیونیستی ـ حتی در دوره آرامش ـ از شیوه گرسنه نگاه داشتن، فقیر ساختن و ایجاد ترس و وحشت، علیه فلسطینیان استفاده می‌کند.

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران گلستان ادامه داد: حرکت فلسطینی‌ها چند جنبه مهم دارد؛ یک مورد آن این است که دیگر دوران زورگویی و بزن و در رو تمام شده است و صهیونیست‌ها باید تاوان اقدامات خود را بدهند و دیگر نمی‌توانند با زور کاری را انجام دهند.
 
حسینی واعظ با اشاره به اینکه دست رژیم غاصب صهیونیستی به خون هزاران کودک فلسطینی آغشته است، تصریح کرد: اسرائیل با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود جای جلاد و مظلوم را عوض کرده است تا جامعه جهانی نسبت به جنایات این رژیم در حق مردم فلسطین سکوت کنند.
 
وی با بیان‌ اینکه نیروهای مقاومت فلسطین با راه‌اندازی عملیات طوفان الاقصی ضربه تاریخی و بی‌سابقه‌ای را به اسرائیل وارد کرد، گفت: این اقدام که به اذعان کارشناسان، رسانه‌ها و مقامات غربی و اسرائیلی یک شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بوده است که پیامدهای بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت.
 
حسینی واعظ گفت: این رژیم غاصب و کودک‌کش، یک جنایت جنگی و نسل‌کشی تمام عیار در فلسطین به راه انداخته است که کشورهای اسلامی و نهادهای بین‌المللی نباید در برابر این جنایت‌های آشکار، سکوت کنند.

وی در پایان به سایر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و پیرامون آنها توضیحاتی بیان کرد.


رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است

رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری را از بین برده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha