چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
سردار نقدی ، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار نقدی با اشاره به اینکه شیرزنان بزرگ ایران اسلامی حتی در برخی موارد بیشتر از مردان در دوران دفاع مقدس حماسه های زیبا، خلق کردند، گفت: چه حماسه، شجاعت و ایثاری بالاتر از اینکه مادران ایران فرزندان خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل می کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجلاسیه بزرگداشت ۴۷۹ بانوی شهید لرستان در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا (ع) خرم آباد با بیان اینکه زنان شهید به ما یاد دادند که عزت و مقام زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خود می باشد، اظهار کرد: اسلام و انقلاب عظمت زنان را احیا کرد و به آنان مقام و منزلتی خاص بخشیده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به زنان نشان داد که زن می تواند هم عفیف و شریف باشد و هم می تواند در سنگر خانواده و سنگرهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... فتوحات دیگری را نیز کسب کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زنان مسلمان ما الگو گرفته از مکتب اهل بیت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س)هستند، اظهار کرد: زنان قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس رسالت اصلی خود در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب و حریم ولایت را به نمایش گذاشتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شیرزنان بزرگ ایران اسلامی حتی در برخی موارد بیشتر از مردان در دوران دفاع مقدس حماسه های زیبا، خلق کردند، گفت: چه حماسه، شجاعت و ایثاری بالاتر از اینکه مادران ایران فرزندان خود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل می کردند.

وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا با بدرقه عزیزان خود به سوی جبهه ها بار سنگین اداره زندگی را به دوش می کشیدند و این چنین زنانی شایسته احترامی خاص و ویژه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فداکاری زنان ایران اسلامی در عرصه های مختلف تاریخ اسلام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست، افزود: نقش آفرینی زنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس چشمگیر و ستودنی بوده است.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز دشمنان همه امکانات رسانه ای و اینترنتی خود را بسیج کرده تا نقش واقعی زنان مسلمان را در جامعه کمرنگ جلوه دهند، بیان داشت: زنان ولایی و بابصیرت ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار هستند و این توطئه ها را خنثی می کنند.

وی با اشاره به اینکه از دامن زنان مسلمان و فداکار ایران اسلامی جوانان غیور، شجاع و ولایتمدار تربیت می شود، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب می خواهند با انواع توطئه ها، نقش واقعی زن مسلمان و انقلابی را تضعیف کنند، اما با بصیرت بانوان ایران اسلامی این نقشه ها راه به جایی نخواهد برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند تا زن عفیف، ولایی و شجاع وجود دارد مقاومت در برابر استکبار ادامه خواهد داشت و زنان مسلمان ایرانی پاسخ توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب را خواهند داد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه روزهای اخیر بر اثر عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در مرز نابودی قرار گرفته و باید استکبار از این عملیات درس بگیرد، گفت: ایادی استکبار باید از این مقاومت های خودجوش آزادگان جهان درس بگیرند.

وی با بیان اینکه در این عملیات رژیم صهیونیستی ساقط شد و به زودی نابود خواهد شد، افزود: ایادی استکبار بدانند سقوط آنان نزدیک است و پیروزی قدس شریف نزدیک است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به اینکه امت اسلام به میدان آمده اند و در تمام جهان آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: ملت آزاده و استکبار ستیز جهان تا پای جان حامی مظلومان و ستمدیدگان جهان خواهند ماند و تا پیروزی قدس شریف مقاومت ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha