سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
جنایت صهیونیست ها

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: امروز تمام جهانیان شاهد بی‌سابقه‌ترین جنایت‌های جنگی علیه مردم بی دفاع فلسطین و نوار غزه و از سوی دیگر سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت بی دفاع فلسطین، اظهار داشت: امروز تمام جهانیان شاهد بی‌سابقه‌ترین جنایت‌های جنگی علیه مردم بی دفاع فلسطین و نوار غزه و از سوی دیگر سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.

امام جمعه بانه در ادامه سخنان خود گفت: رژیم صهیونیستی علناً و در مقابل دیدگان همه، مناطق مسکونی و غیرنظامی را مورد هدف موشک‌های خود قرار می‌دهد که در این روزها شاهد به شهادت رسیدن کودکان و زنان بسیاری در این جنگ نابرابر هستیم.

این عالم اهل سنت ادامه داد: رژیم جعلی اسرائیل با استفاده از رسانه‌ها واقعیت‌ها را عکس نشان می‌دهد و می کوشد اینگونه القا نماید که در حال دفاع از خود در مقابل فلسطینی‌ها و شبه نظامی‌ها می‌باشد که این یک دروغ بزرگ رسانه‌ای و تلاشی برای فریب افکار عمومی جهان می‌باشد.

ماموستا خدایی افزود: رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از عملیات طوفان الاقصی گروه‌های مقاومت فلسطینی خورد و شکست بزرگی را متحمل شد به گونه‌ای که هیمنه دروغین آن برای همه جهانیان آشکار گردید و نشان داد که تبلیغات این رژیم جعلی در بحث اطلاعاتی و امنیتی و جاسوسی دروغی بیش نیست.

امام جمعه بانه در پایان خاطرنشان کرد: طبق وعده الهی پیروزی نهایی با مستضعفان عالم خواهد بود و بی‌شک رژیم اسرائیل غاصب آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha