شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ سخنگوی حماس با اشاره به مبارزه علیه اسرائیل در جبهه شمالی فلسطین و در جبهه جنوبی توسط لبنان از جهان اسلام خواست از هرطرف به سمت اسرائیل حمله کنند تا طوفان حقیقی الاقصی وزیدن بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حازم قاسم در پیامی ویدیویی به نشست هم‌اندیشی علمی بین‌المللی «طوفان الاقصی و آینده مسئله فلسطین» که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت امروز فلسطینیان اظهار کرد: امروز غزه به تمام معنی در حالت جهاد قرار دارد.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: این حمله پاسخی به اسیرکردن هزاران فلسطینی، محاصره غزه و دشمنی های رژیم اشغالگر علیه غزه و محور مقاومت یعنی کشورهای سوریه و لبنان انجام داده است. اما اشغالگران از لحظات اول تاکنون به جای رویارویی با مجاهدان حماس، شهروندان غزه را هدف قرار دادند.

وی اظهار کرد: من امروز از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت می کنم به ایستادن برابر این رژیم غاصب، همه جمع شوید و بر آمریکا و طرفدارانش از هرسو که می توانید فشار بیاورید. برای ما پوچی استخوان رژیم صهیونیستی واضح شده است؛ برای ما روشن است که می توان اسرائیل را شکست داد.

حازم قاسم با تاکید بر اینکه برای همه کسانی که دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند این مسئله روشن شده است که این کار صحیح نبود.

وی بیان کرد: امروز درحالی در جهاد هستیم که جبهه شمالی فلسطین توسط فلسطینیان و جبهه جنوبی لبنان توسط جنبش اسلامی حزب الله مشغول مبارزه و جهاد با رژیم اشغالگر هستند.

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: تقاضای ما به عنوان جنبش حماس و مردم غزه از همه جهان اسلام این است که طوفان الاقصی طوفان حقیقی خواهد شد اگر این طوفان از همه جهان اسلام به سمت رژیم اشغالگر قدس بوزد. ما همیشه به کمک های شما در همه سطوح نیازمندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha