سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیمارستان غزه

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت جنایات دولت نسل کش نتانیاهو به سران اسرائیل هشدار می‌دهد انتقام سختی در انتظار شما قاتلان کودکان فلسطینی است؛ چراکه این فرمان از قرآن کریم است إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ .

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را به شدت محکوم کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنبٖ قُتِلَت
بار دیگر صحنه های دلخراش و تصاویر کودکان پرپر شده غزه خون امت اسلام را بجوش آورد.

همگان بار دیگر به این یقین واصل شدند که اسرائیل باید از بین برود و حکومت فاسد، غاصب و جعلی صهیونیزم و دولت تروریست اسرائیل این غده سرطانی جایی در سرزمین های اشغالی نخواهد داشت.
این حیوانات در لباس آدمی امروز نقاب از چهره برداشتند و ماهیت وحشیگری خویش را با بمب باران کردن بیمارستانها و به خاک و خون کشیدن مجروحین و کودکان که قلب هر انسان آزادمنش را بدرد می آورد، نمایان نمودند.
جهان اگر در این ظلم و جنایات سکوت کند باید منتظر سیلی دردآور و خشم و غضب الهی باشد.

حصر غزه باید شکسته شود؛ فورا اجلاس سران کشورهای اسلامی تشکیل گردد و سفرای اسرائیل، این حکومت جعلی با جدیت و قاطعیت اخراج گردند.
پیشنهاد می گردد در مساجد جامع مراکز شهرها جهت شهدای غزه مجلس بزرگداشت برگزار گردد و تشیع نمادین پیکر کودکان در تجمعات و راهپیمایی ها موثر خواهد بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت جنایات دولت نسل کش نتانیاهو به سران اسرائیل هشدار می‌دهد انتقام سختی در انتظار شما قاتلان کودکان فلسطینی است؛ چراکه این فرمان از قرآن کریم است إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ .
جهانیان بدانند این قوم لجوج و عنود نفسهای نحس آخر حیات خویش را از ضربه کاری طوفان الاقصی با فلاکت و دریوزگی تجربه می کند و خون مظلومان غزه این پیام را می دهد که قدس در آستانه آزادیست.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha