سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه قزو.ین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شب گذشته مردمی در بیمارستان به شهادت رسیدند که به این مردم مظلوم گفته شده بود از خانه‌های خود بیرون بروید و اگر می‌خواهید سالم بمانید به بیمارستان پناهنده شوید، سپس این جنایت هولناک انجام شد، ما یقین داریم که خدای متعال این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه استان قزوین در محکومیت حمله رژیم خونخوار صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که در مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام برگزار شد، گفت: این فجایع بزرگ و این غم دردناک را خدمت حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری (عج) تسلیت عرض می‌کنیم، همچنین خدمت ولیّ امر مسلمین، رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز تسلیت عرض می‌کنیم که بیشترین فشار قلبی، عاطفی و انسانی متوجه ایشان است، به همه مسلمانان و انسان‌های عالم نیز عرض تسلیت داریم.

وی ادامه داد: آنقدر این دردناکی و فجیع بودن وقایع روی افکار و قلوب مردم تأثیر گذاشته که گویا همه جهان معترض و ناراحتند و به پا خاسته‌اند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در یک زلزله ممکن است جمعیت خیلی بیشتر از آنچه که در این بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، زیر آوار بمانند، حوادث و فجایع زیاد در دنیا اتفاق می‌افتد اما شرایطی که شب گذشته پیش آمد و صهیونیست‌های جنایتکار بیمارستانی را در غزه بمباران کردند، باعث می‌شود آه این شهدای بزرگوار رژیم منحوس صهیونیستی را به آتش بکشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: در گذشته نیز صهیونیست‌ها اردوگاه‌های فلسطینی‌ها را مورد بمباران قرار می‌دادند، دنیا هم هیچ کاری نمی‌کرد و فقط تماشا می‌کرد، همه دنیا هم از صهیونیست‌ها حمایت می‌کرد، حتی یک بار صهیونیست‌ها یکی از اردوگاه‌ها را که معمولین پناهنده در آنجا جمع بودند، بمباران کردند و این عزیزان را به شهادت رساندند اما شب گذشته اتفاقی فجیع‌تر در بیمارستان المعمدانی در غزه رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته مردمی در بیمارستان به شهادت رسیدند که به این مردم مظلوم گفته شده بود از خانه‌های خود بیرون بروید و اگر می‌خواهید سالم بمانید به بیمارستان پناهنده شوید، سپس این جنایت هولناک انجام شد، ما یقین داریم که خدای متعال این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: خدای متعال در آیه ۸۲ سوره مائده صهیونیست‌ها را معرفی کرده و فرموده «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَی ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یَسْتَکْبِرُونَ»، یعنی (مسلماً یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‌اند دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت و قطعاً کسانی را که گفتند ما نصرانی هستیم نزدیک‌ترین مردم در دوستی با مؤمنان خواهی یافت زیرا برخی از آنان دانشمندان و رهبانانی‌اند که تکبر نمی‌ورزند).

امام جمعه قزوین تصریح کرد: از این جنایت‌های صهیونیست‌ها بهتر از هر توضیح و تفسیری می‌توان فهمید که این‌ها چه حیواناتی هستند، البته هیچ حیوانی هم این گونه نیست و مدیون حیوانات می‌شویم اگر این‌ها را به حیوان تشبیه کنیم.

وی یادآور شد: امروز شاهد بیداری ملت‌های مسلمان هستیم، جمهوری اسلامی یا هر جای دیگری هر اقدامی را علیه صهیونیست‌ها بخواهد انجام دهد ممکن است یک عده بگویند شما جلو افتادید، ما اکنون باید بگوییم ما آماده رفتن به غزه جهت مبارزه با این درنده‌خویان هستیم، مردم ما باید با بیان و همت شما این آمادگی را اعلام کنند که اگر بزرگان ما یک تصمیمی می‌گیرند، این بخاطر مطالبه مردمی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: یعنی این ما هستیم که احساس وظیفه می‌کنیم که به غزه برویم، چون صهیونیست‌ها هیچ حد و مرز شرف، انسانیت و رحمی ندارند اما ما کودک‌کشی را ممنوع می‌دانیم، ما هر خلافی را حتی در جنگ با دشمن نیز مرتکب نمی‌شویم و با اسیرانمان رفتارهای حساب‌شده و انسانی داریم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در قضایای اخیر مواجهه مقاومت اسلامی با اسرا، زنان و کودکان صهیونیست‌ها مشاهده کردید که نیروهای مقاومت اسلامی در چهارچوب‌های انسانی حرکت کردند اما در همان چهارچوب‌ها نیز اصرار داریم که باید انتقام این حرکت فجیع صهیونیست‌ها به اشدّ وجه از نظامیان صهیونیستی و اشغالگران خانه‌های مردم گرفته شود.

وی بیان کرد: این مسئله باید تبدیل به خواسته‌ای عمومی و همگانی شود تا دست بزرگان، مسئولان، فرماندهان نظامی و تصمیم‌گیران عرصه مقاومت اسلامی برای هر گونه انتقامی باز باشد و ببینند که مردم برای این حقیقت اصرار دارند و به پا خاسته‌اند و آماده حضور در عرصه‌های جهاد در فلسطین، غزه، کرانه باختری و هر جایی که لازم باشد هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: از خدای متعال نصرت و پیروزی جبهه مقاومت را خواهانیم، این حرکتی که صهیونیست‌ها انجام دادند شبیه حرکت جنون‌آمیز روزهای آخر عمر رژیم پهلوی بود، رژیم پهلوی نیز در روزهای آخر عمرش در میدان ژاله سربازانی را گماشته بود که مستقیماً به طرف مردم تیراندازی می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: این حرکت‌های رژیم صهیونیستی نیز حرکاتی جنون‌آمیز است، یعنی اکنون شرایطی برای نتانیاهو پیش آمده که تمام دولتی‌ها دارند او را توبیخ و تحقیر می‌کنند و می‌گویند حماقت تو باعث شد کار به اینجا بکشد، یعنی بین خودشان نزاع است، نیرو ندارند، سربازان آن‌ها فرار می‌کنند، افسران آن‌ها هم از راه‌هایی سعی می‌کنند خود را فراری دهند و در فرودگاه‌هایی که فعال هستند برای گریز از سرزمین‌های اشغالی ترافیک فرار صهیونیست‌های ساکن در سرزمین‌های اشغالی است.

وی افزود: این وضعیت بحرانی که امروز صهیونیست‌ها پیدا کرده‌اند، غیر از اینکه بگوییم حالت جنون به آن‌ها دست داده، توجیه دیگری ندارد، این‌ها نشانه جنون و پایان خط موجودیت این رژیم منحوس است.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله موفق و مأجور باشید که علیه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خاسته‌اید، شب گذشته نماینده فلسطینی‌ها در ارتباط مستقیمی که برقرار شده بود صحبت می‌کرد و می‌گفت ما دلگرم می‌شویم اگر مردم ما ببینند که‌ شما به خاطر آن‌ها به خیابان آمده‌اید، این حرکات شما دلگرمی آن‌ها محسوب می‌شود، خداوند به شما خیر و برکت عنایت کند.

جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی ماند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha