چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم با محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از مردم خواست فریاد مظلومان در خون غلطیده غزه را به گوش عالمیان برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بیانیه دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ مَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا / ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﭼﻪ ﺷﺪﻩ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻭ [ ﺭﻫﺎﻳﻲ ] ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻭ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌفی ﻛﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺭﺍﻩ ﭼﺎﺭﻩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻧﻤﻰﺟﻨﮕﻴﺪ؟ ﺁﻥ ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﻣﻰﮔﻮﻳﻨﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﻣﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺷﻬﺮﻱ ﻛﻪ ﺍﻫﻠﺶ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﻧﺪ، ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﺒﺮ ﻭ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺧﻮﺩ، ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﺑﮕﻤﺎﺭ ﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻧﺐ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﻳﺎﻭﺭﻱ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻩ. (نساء ۷۵)

در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است؛ این را همه‌ی دنیا دارند مشاهده میکنند. دولتِ غاصبِ رژیمِ صهیونیستیِ امروز قطعاً باید محاکمه بشود؛ آنها باید محاکمه بشوند، دولت آمریکا هم بایستی مسئولیّت خودش را در این قضیّه بشناسد. (امام خامنه ای ۲۵ مهر ۱۴۰۲)

بار دیگر جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مظلوم فلسطین به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع و پناه آورده به بیمارستان المعمدانی غزه، وجدان‌های بیدار را برای خاتمه دادن به عمر رژیم سفّاک صهیونیستی برانگیخت.

جنایت بمباران بیمارستان غزه مانند جنایت‌های مکرر رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی در سکوت خفت بار و شرم آور قدرت‌های مستکبر دنیا و مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی رخ می‌دهد که مردم فلسطین ۷۵ سال است از حداقل حقوق خود محروم شده اند.

زمان آن است که حامیان رژیم اشغالگر قدس به خود آمده و به جهانیان پاسخ دهند که کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه به کدامین گناه کشته شدند؟

دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم همصدا با همه آزادگان عالم و مردم مظلوم و داغ دیده فلسطین این نسل کشی و جنایت غیر انسانی و ددمنشانه را محکوم کرده و از مدعیان دروغین حقوق بشر می خواهد برای یک بار هم که شده چشم های خود را باز کنند و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را ببینند، هرچند که می بینند، اما نابینای اختیاری شده اند!

آحاد امت اسلامی هم با شرکت در راهپیمایی ها فریاد مظلومان در خون غلطیده فلسطین و به ویژه غزه را به گوش جهانیان برسانند.

از اصحاب رسانه به ویژه جبهه رسانه ای انقلاب هم انتظار می رود که با تمام توان به میدان بیایند و روایتگر و فریادگر مظلومیت زنان و کودکان بی دفاع غزه باشند.

ان شاءالله صبح ظفر نزدیک است و عمر رژیم جنایتکار کودک کش هم به سر آمده است.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha