پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ(برائت/۱۴)

دشمنان دین خدا همواره دست به جنایت های گوناگونی زده اند که برای هر کدام بهای خاصّ خود را داده و این سنّت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده ؛ هست و خواهد بود.

در یازده روز گذشته رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان خون آشام و ناپاکش یعنی امریکا ، انگلستان ؛ آلمان و فرانسه گام تازه ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان المعمدانی در غزه را به شهادت رسانده است.

البته که مجاهدت مجاهدان راه خدا بنا بر وعده الهی به عذاب دشمنان منجرّ می شود اما دیدن این صحنه های دلخراش و جنایت های هولناک و به دور از روح بشری، دل های همه امت ها و مردمان آزادی خواه دنیا را به شدت درد می آورد و بدون تردید همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با تمام شدن صبر جوانان مقاومت، به عاملان این رنج ها پاسخ کوبنده ای داده خواهد شد

جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی ضمن محکومیت جنایت های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، بار دیگر از همه آزادی خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان های حقوق بشری، می خواهد که هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند.

از این رو از همه حوزویان؛ ائمه محترم جمعه و جماعات؛ وعاظ و خطبا می خواهیم به عنوان سردمداران و راهبران بصیرت بخشی و ظلم ستیزی، در مسیر آگاهی دادن و مبارزه با اسرائیل غاصب اقدام تبلیغی و فرهنگی و سیاسی داشته باشند.

همگام با تمام حوزه های علمیه کشور در اعلام محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه حمله ناجوانمردانه و ضدبشری به بیمارستان المعمدانی در غزه، پیشتاز و زمینه ساز تحقق جهاد نصرت باشند .

جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی ضمن اعلام آمادگی برای حضور میدانی در غزه از فرماندهی معظم کل قوا و رهبر عزیزتر از جانمان می خواهد در صورت صلاحدید دستور فرمایند زمینه های یاری عملی با جان و مال به مجاهدان مخلص؛ قوی؛ دشمن شناس و ایثارگر جبهه مقاومت را فراهم سازند و اطمینان داریم که حزب الله در سراسر عالم و بویژه امّ القرای جهان اسلام ایران عزیز و آذربایجان قهرمان برای شرکت در این جهاد مقدّس ؛ لحظه شماری می کنند و ان الله علی نصرهم لقدیر .

جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha