شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امین انصاری و آنتونیو گوترش

حوزه/ دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیام خود به آنتونیو گوترش اظهار داشت: ادعای دروغین هولوکاست در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هیچ است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش ضمن درخواست تدابیر مؤثر در توقف حملات به غزه تأکید کرد: صهیونیست‌ها ادعای دروغین هولوکاست را پوششی برای جنایات ضد بشری خود قرار دادند؛ این در حالی است که هم اکنون گستره جنایات این رژیم در غزه به حدی است که هولوکاست در برابر آن هیچ است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالیجناب آنتونیو گوترش

دبیرکل سازمان ملل متحد

جنایت هولناک حمله رژیم سفاک صهیونیستی به بیمارستان غزه و قتل عام بیش از هزار نفر از مردم مظلوم بی‌دفاع را محکوم می‌نماییم.

این اقدام نقض فاحش کنوانسیون‌های بین المللی و جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی محسوب می‌شود که با پشتیبانی برخی دول غربی وحمایت دولت آمریکا انجام گرفته است و اوج توحش صهیونیست‌ها را نشان داد.

جامعه جهانی این جنایت را حاصل چراغ سبز شورای امنیت سازمان ملل می‌دانند، که با وجود بحران انسانی در غزه نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه با وتو کردن آتش‌بس، حمایت خود را از کشتار مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

صهیونیست‌ها با ادعای دروغ کشتار جمعی یهودیان و هولوکاست، سال‌ها نه تنها جنایت کردند بلکه این را پوششی برای جنایات ضد بشری خود داشتند و برای این ادعا نه تنها سندی ارائه ندادند بلکه با جلوگیری از تحقیقات علمی و مستند دانشمندان و با هر گونه تشکیکی در این ادعا برخورد شدید کردند، حالا در غزه و مقابل چشم جهانیان و دوربین‌های بین المللی مرتکب جنایت علیه بشریت می‌شوند که ادعای دروغ هولوکاست در برابر آن هیچ است. یک مورد آن جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی است و تمام دنیا نظاره‌گر این مظلومیت و نسل‌کشی است.

بی شک اینگونه اقدامات غیر انسانی، عزم و اراده جدی جامعه جهانی را تقویت کرده و همکاری کشورهای منطقه را برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک ضرورت بین‌المللی بیش از پیش افزایش می‌دهد.

از جنابعالی تقاضا می‌شود تلاش‌های خود برای پشتیبانی از حقوق مردم بی گناه فلسطین را تقویت نموده، ظرفیت‌های این سازمان و آژانس‌های آن برای امدادرسانی و حمایت بشردوستانه از قربانیان و مناطق آسیب دیده را به کارگیری نمایید و تدابیر لازم را جهت جلوگیری از ادامه نقض‌های فاحش حقوق بشر، در فلسطین اشغالی و به ویژه نوار غزه اتخاذ کنید. جهان منتظر است تا سازمان ملل اقدام موثری برای توقف قتل عام و جنایت در سرزمین فلسطین انجام دهد.

در پایان تاکید می‌نماییم راه حل اصلی، پایان بخشیدن به اشغال و به رسمیت شناختن حق تعیین سرنوشت مردم مظلوم فلسطین و تحقق تشکیل دولت مستقل فلسطینی در تمام آن سرزمین به پایتختی قدس شریف است.

با احترام

امین انصاری

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha