یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1113949
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
حجت السلام کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه‌ای نوشت: اینک با تسلیحات و حمایت آمریکا این همه جنایت انجام می‌شود و آمریکا شریک جنایات اسرائیل است و باید در قبال آن پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدکارگر شورکی مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان مظلوم، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَـاأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم (محمد آیه۷)

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید او هم شما را یاری می‌کند و گام هایتان را استوار می‌دارد.

آنچه این روزها از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد، از به شهادت رساندن هزاران انسان بی‌گناه، از زنان و کودکان و بیماران مظلوم دل هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و قطعا هیچ انسان باشرافتی نمی‌تواند چشمان خود را بر روی این جنایات وحشیانه ببندد.

آنچه در بیمارستان المعمدانی غزه رخ داد، یک جنایت کامل جنگی و نسل‌کشی بود که با سلاح‌ها و حمایت‌های آمریکا انجام شد و بعضی از کشورهای غربی همراهی کردند و حتی قطعنامه روسیه را هم وتو کردند.

متاسفانه امروز دولت‌های ظالم نظاره‌گر نسل کشی و جنایت سازمان یافته در فلسطین اشغالی توسط رژیم ضدبشری صهیونیستی هستند، رژیمی که اساس آن با غصب، نسل کشی و جنایات سازمان یافته، گره خورده و تأسف بار آنکه همواره با سکوت و بی‌توجهی سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشری همراه بوده است.

اینک با تسلیحات و حمایت آمریکا این همه جنایت انجام می‌شود و آمریکا شریک جنایات اسرائیل است و باید در قبال آن پاسخگو باشد.

حوزه علمیه خواهران استان یزد، با محکوم کردن جنایات ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی از سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های مدعی حقوق بشر می‌خواهد به وظیفه انسانی و قانونی خود در پایان بخشیدن به جنایات غیر انسانی رژیم اشغالگر فورا عمل کنند و همچنین از سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای اسلامی انتظار می‌رود به وظیفه دینی، انسانی خود در حمایت و پاسداشت آرمان فلسطین و تلاش برای احقاق حق آنها و توقف بمباران مردم بی‌دفاع که خواست مردمشان است تلاش کنند و برای رفع محاصره غزه و رساندن آب و غذا و دارو و سوخت اقدام عاجل به عمل آورند.

اعتقاد راسخ داریم پیروزی از آن مظلومان عالم است و این وعده خداوند است و وعده خداوند قطعی است { وانّ وعد الله حقّ }، اگر خدا را یاری کنید او هم شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. ان‌شاءالله

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha