جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1113996
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
سیروس حکمتی نیک

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معتقدیم سرانجام رژیم جعلی اسراییل نابود می‌شود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، برای رسیدن به قله بزرگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی موانع زیادی وجود دارد که یکی از این موانع رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است، این موانع باید برداشته شود که اتفاقات حاکم در جهان، نویدبخش همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز در تجمع طلاب روحانیون و فضلای شهر یاسوج که در مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) انجام شد، اظهار داشت: خبردار شدیم رژیم جعلی، تصنعی، غیرقانونی، ولیده نامشروع استعمار پیر انگلیس و فرزند خوانده آمریکا در قلب کشورهای اسلامی در یک حمله فجیعانه، دردمنشانه، مذبوحانه مردم مظلوم و بی‌دفاع و مجروحان فلسطینی را که در بیمارستانی بزرگ بستری بودند، بمباران کردند و در نتیجه این اقدام تعداد زیادی از این مردم که اغلب کودکان بودند به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام حکمتی نیک، ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه اظهار کرد: بر اساس مستندات، مشاهدات، منابع و مواخذ متعدد، پایه‌گذاران اصلی شهرهای فلسطین اشغالی، بایث، ارسلین، ارشلین و قدس امروزی اعراب کنعانی هستند.

وی با بیان اینکه در کتاب سرگذشت فلسطین که توسط یک نویسنده عرب تحریر و توسط یک عالم شیعه ترجمه شده بیان کرده که اعراب کنعانی کسانی بودند که شهر قدس را پایه ریزی کردند، گفت: بعد از مدتی که از سکونت اعراب کنعانی گذشت یهودیان افراطی حمله کرده و آنجا را اشغال کردند و بعد از سالیان متوالی، مدتی دوباره اعراب حمله کرده و آنجا را پس گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اکنون سالیان متوالی است که یهودیان افراطی و صهیونیست دنبال این هستند که سرزمین مادری اعراب کنعانی و مسلمانان مقیم فلسطین را از آنها بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم کشورهای فاتح و در میدان به تعبیر خود تصمیم گرفتند و تصویب کردند که سرپرستی شهرهای کوچک و ضعیف را به دست بگیرند، اظهار کرد: در پی طراحی این توطئه بزرگ به‌خاطر اینکه برای یهودیان آواره و سرگردان جا پیدا کنند، بهترین قلب خاورمیانه یعنی فلسطین را برای آنها انتخاب کردند.

حجت الاسلام حکمتی نیک، با بیان اینکه برای تحقق این نیت شوم پلیدشان سرپرستی سرزمین فلسطین را به دست انگلیسی‌ها سپردند، خاطرنشان کرد: استعمار پیر انگلستان و بریتانیا در سرزمین فلسطین حضور پیدا کردند، در صورتی که ۹۸درصد مردم آنجا عرب مسلمان بود و تنها ۲درصد یهودیان و مسیحیان بودند.

وی ادامه داد: بعد از مدتی که سرپرستی فلسطین در اختیار انگلیسی‌ها بود، اولین حاکم اسرائیلی و عبری زبان شخصی به نام ساموئل را به عنوان حاکم آنجا گماشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، با تأکید بر اینکه انگلیسی‌ها مظهر نیرنگ در طول تاریخ علیه جهان اسلام هستند، بیان کرد: این ساموئل که یهودی تبار، عبری‌زبان و اولین حاکم رژیم جعلی اسرائیل بود، چند اقدام انجام داد.

وی حک واژه اسراییل به عنوان یک لغت عبری بر روی اسکناس‌های آن سرزمین را یکی از اقدامات طراحی شده توسط انگلیس عنوات کرد و یادآور شد: به رسمیت شناختن زبان عبری به جای زبان عربی، افزایش حق گمرک برای عرب زبان‌ها و کاهش آن برای عبری‌ها و اسرائیلی‌ها از جمله این اقدامات بود.

حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: بر همین اساس فشار روزافزون بر مسلمانان آنجا زیاد شد، بخشی از سرزمین‌ها را خریده و بخشی را نیز اشغال کردند و جمعیت زیادی از مسلمان مجبور به ترک فلسطین شدند و یهودیان سرگردان در سراسر عالم نیز سرریز فلسطین شدند و لذا بافت جمعیتی آنجا تغییر پیدا کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: عمده‌ای از شهرک‌های صهیونیست نشین همین یهودیان سرگردان هستند که آنجا جمع شدند تا یک دولت فراگیر یهودی را در آن منطقه شکل دهند.

وی با تأکید بر اینکه آنها معتقدند باید بستر لازم برای تولد مجدد عیسی‌بن مریم و یهودا فراهم شود تا تشکیل حکومت جهانی بدهند و رهبری جهان به دست تمدن غرب بیفتد، گفت: بر همین اساس می‌گویند باید یک دولت بزرگ یهودی از نیل مصر تا فرات عراق شکل بگیرد و یهود حاکم کل جهان شود.

حجت الاسلام حکمتی نیک، با بیان اینکه کل جمعیت یهود در سراسر عالم شاید به ۲۰میلیون نفر هم نرسند، اما مدعی تمامیت خواه جهان هستند، اظهار کرد: این یهودیان افراطی عده‌ای انحصارگرا هستند و معتقدند فلسطین سرزمین موعود آنهاست و همه بنی آدم بردگان آنها و می‌گویند همه مواهب جهان متعلق به قوم یهود افراطی است و به هیچ چیزی پایبند نیستند.

وی با اشاره به تهاجم، شکنجه و خونریزی ۷۵ ساله یهودیان علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: البته باید بدانند این اراده خداست که تمدن بزرگ اسلامی باید در مقیاس جهانی شکل بگیرد، ذخایر راهبردی اسلام ناب کم‌کم فراهم و ذخیره‌های ارزشمند اسلام به وجود بیاید.

حجت الاسلام حکمتی نیک با بیان اینکه باید رژیم جعلی اسرائیل حتما محو شود، خاطرنشان کرد: باید هندسه قدرت از غرب عالم به شرق عالم تغییر پیدا کند، زنجیره انسانی لازم در سراسر عالم با محوریت ایران اسلامی کم‌کم ایجاد شود و جبهه بزرگ مقاومت در مقیاس جهانی به وجود بیاید و نظام تک‌قطبی به نظام چندقطبی تبدیل تا تمدن ارزشمند اسلامی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه معتقدیم سرانجام رژیم جعلی اسراییل نابود می‌شود، خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، برای رسیدن به قله بزرگ و شکل‌گیری تمدن اسلامی موانع زیادی وجود دارد که یکی از این موانع رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است، این موانع باید برداشته شود که اتفاقات حاکم در جهان، نویدبخش همین موضوع است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حتی در دل اروپا و آمریکا علیرغم میل باطنی حکام ظالم، ستمگر و مستبد دل مردم با فلسطین است.

وی یادآور شد: جو بایدن با تمام وجود از رژیم غاصب اسرائیل حمایت کرد اما باید بداند جبهه ارزشمند مقاومت و جهان اسلام تصمیم گرفتند تا مقدمات لازم را برای نابودی این رژیم جعلی و غاصب فراهم کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha