چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری،

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی از تمام جهات خورد و این دست و پا زدن برای حذف آثار این در نگاه جهانیان است چراکه به خوبی می‌داند یک شکست بزرگ خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز در اداره بنیاد شهید منطقه دو اهواز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و با حضور مدیر بنیاد شهید اهواز، مدیر اداره کار استان و کارکنان این اداره برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن محکومیت جنایت وحشتناک بمباران بیمارستان غزه در شب گذشته، بیان کرد: امروز عزای عمومی در کشور و بقیه کشورهای مسلمان و غیر مسلمان اعلام شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در واقع باید بگوییم همه بشریت امروز عزادار است چراکه در تاریخ و هیچ جای دنیا هیچ گروه تروریستی مانند این جنایت با این هولناکی به وجود نیاورده است. حتی خود رژیم سفاک صهیونیستی تا به حال همچین جنایتی نکرده بود.

وی افزود: این فاجعه وحشتناک ناشی از شرارت و وحشی‌گری صهیونیست‌ها است. این وحشیان در هیبت آدمیزاد آنقدر شرارت ها را ادامه دادند که تبدیل به خوی آنها شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیاتی از قرآن در رابطه با ریشه شرارت و عداوت یهودیان با مسلمانان اظهار کرد: قرآن جریان‌هایی که ضد مؤمنین دست به جنگ زدند را به سه گروه مشرکین، یهودیان و مسیحیان تقسیم می‌کند و برای ما مشخص می‌کند که شدیدترین عداوت موجود در بین یهودیان است و این گواه قرآن است. بنا به گفته قرآن، علت اشد عداوت بودن یهودیان از استکبار آنها نشأت می‌گیرد. این استکبار از جهان بینی شیطانی و تفکر نابجای اینکه یهود مخلوقات ویژه خدا هستند و خداوند انسان‌ها را برای خدمت به یهودیان آفریده است، نشأت می‌گیرد.

وی با اشاره به سخنان گستاخانه سرکردگان ارتش رژیم خونخوار صهیونیستی گفت: خود برتربینی این وحشیان دلیل گستاخی یکی از فرماندهان جنگ آنها است که خطاب به مردم مظلوم فلسطین از کلمه حیوانات استفاده کرد. حالا سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا با همچین تفکر و ایدئولوژی می‌شود زندگی یا سازش کرد؟

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این خیالی باطل است و تنها راه خلاصی از این رژیم طبق فرمایشات امام راحل(ره)، کندن غده سرطانی است و این اساس خط مشی محور مقاومت بعد از انقلاب اسلامی است.

وی گفت: برنامه‌های سازش‌کاری دولت‌های عربی علی‌رغم خواست ملت‌های آنها عملی باطل است. جمهوری اسلامی تنها دولتی است که از ابتدای انقلاب با رهنمود های امام(ره) و مقام معظم رهبری با شناخت کامل نسبت به این غده سرطانی هیچوقت این سازشکاری را نپذیرفته و همیشه بر این امر واقف بوده است که باید این رژیم از منطقه حذف شود.

وی گفت: اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی ضربه سنگینی از تمام جهات خورد و این دست و پا زدن برای حذف آثار این در نگاه جهانیان است چراکه به خوبی می‌داند یک شکست بزرگ خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha