یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ علی الصددی - بحرین

حوزه/ شیخ علی الصددی تاکید کرد: حمایت دولت های آفریقای جنوبی و برزیل از غزه دلیل و حجّتی علیه دولت های مسلمانی است که از رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الصددی عالم شیعه بحرینی و خطیب جمعه بحرین طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز، با تاکید بر اینکه حمایت دولت های آفریقای جنوبی و برزیل از غزه دلیل و حجّتی علیه دولت های مسلمانی است که از رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنند، خواستار کمک به مردم مظلوم فلسطین و اتخاذ دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن خود، شد.

وی افزود: در هر فضا و محیط و هر جا که ظالم و مظلومی باشد، وظیفه این است که ظالم را خصم و دشمن اتخاذ کنیم و مظلوم را یاری و حمایت کنیم، امّا در مورد بی طرفی، دست کشیدن از شغل و مسئولیت است و این تسلیم و سرسپردگی در برابر ظالم و پشت کردن به مظلوم را بیان می کند و چه زشت تر است.

شیخ الصددی تاکید کرد: کمک به ظالم در واقع مشارکت در ظلم است و خود مشارکت، ظلم و جنایت آشکار به شمار می رود، امّا در خصوص درگیری بین اشغالگر وحشی صهیونیست و ظالم و بین برادران دینی و محرومان از حقوق خود در فلسطین و غزه، من و شما در راه دین خدا، باید از مظلوم حمایت کنیم و به آنان کمک و امداد رسانی نماییم.

وی ادامه داد: عقلا از هر نژاد و جنس و رنگ و ملیت و آداب و اصول در خصوص یاری مظلوم اتفاق نظر دارند و هیچ کدام از آن ها در ضرورت کمک به مظلوم و حمایت از او، اختلاف نظر ندارند.

روحانی بحرینی با بیان اینکه مردم و دولت ها هر کدام در پیروزی نقشی دارند، افزود: یکی از ابزارهای پیروزی آنها تحریم محصولات شرکت های حامی صهیونیست های متجاوز و ادامه تحریم بدون سازش و تعارف است.

حمایت آفریقای جنوبی و برزیل از غزه حجّتی علیه دولت‌های مسلمان حامی رژیم صهیونیستی است

شیخ الصددی ادامه داد: آفریقای جنوبی در خصوص نسل کشی در غزه علیه این رژیم اشغالگر شکایت کرد و برزیل سفیر دشمن صهیونیستی را اخراج و سفیر خود را از تل آویو فراخواند. حمایت این دو دولت حجتی برای دولت های مسلمان و سرزنش آن ها برای سکوت و تسلیم در برابر رژیم اشغالگر خونخوار است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین و عزّتمندی مردم غزه همه نقاب ها را از چهره آمریکا برداشته است. نفاق آمریکا و به طور کلی غرب همواره با شعارهای روشن خود از جمله آزادی و دموکراسی و امثال آن افراد ضعیف النفس را فریب داده است و با مطالبات حقوق بشری همواره چهره زشت خود را پنهان کرده است.

خطیب جمعه بحرین در ادامه گفت: اما غزه عزتمند، همه نقاب ها را از چهره آمریکا برداشته است و دیگر این نفاق بر کسی پنهان نیست و شکست اخلاقی و فرهنگی اش برملا شده است.

شیخ الصددی اشاره کرد: آمریکا برای سومین بار با وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ در غزه مخالفت می‌کند و با این کار به رژیم موقت اسرائیل بهانه می دهد تا به کشتار و نسل‌کشی ادامه ‌دهد. این به وضوح نشان می دهد که آمریکا یک قاتل است، درست مانند صهیونیست جنایتکار.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha