دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر خواستار تحریم کالاهای اسرائیل غاصب و حامیان آنان در کشورهای مسلمان شد و گفت: در صورت ادامه حمایت آمریکا و دیگر کشورهای استکباری از جنایات رژیم اشغالگر قدس آماده صدور تحریم کالاهای آنان توسط علمای اسلام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، با اشاره به جنایات اسرائیل در به شهادت رساندن بیش از ۹ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای استکباری قصد دارد فلسطین را نابود کند و با حمایت آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهای استکباری علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع دست به جنایت بزرگی زده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بی نظیر است، خواستار حمایت مسلمانان شد و افزود: مردم مسلمانان بر اساس دستور خداوند باید نسبت به مظلومان احساس مسئولیت کنند و به یاری آنان بشتابند و در ایران نیز مردم مسلمان با تمام وجود در مقابل دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه سران رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آنان جنایتکار جنگی هستند گفت: وقاحت اسرائیل به اوج خود رسیده که با رسانه های خود مردم فلسطین و حماس را مسئول این اتفاقات می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با پرداختن به اینکه ایستادگی و دفع در برابر رژیم ظالم صهیونیستی حق مردم مظلوم فلسطین است گفت: رژیم صهیونیستی زنان و کودکان و مردان بی دفاع غزه به خاک و خون می کشند، آنها و حامیانشان تروریست هستند و جنایت اسرائیل غاصب در تاریخ ماندگار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه پیروزی با اسلام و انسان‌های مظلوم و فلسطین است اظهار داشت: لازم است علاوه بر حمایت زبانی و تجمع، تمامی تفکرات این جرثومه‌های فساد را افشا کرد.

امام جمعه بوشهر خواستار تحریم کالاهای اسرائیل غاصب و حامیان آنان در کشورهای مسلمان شد و گفت: در صورت ادامه حمایت آمریکا و دیگر کشورهای استکباری از جنایات رژیم اشغالگر قدس آماده صدور تحریم کالاهای آنان توسط علمای اسلام باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان با موضوع فاجعه آفرینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین استناد کرد و گفت: اگر آمریکا و دیگر کشورهای استکباری نبودند، رژیم صهیونیستی در روزهای اول این جنگ دچار بحران می شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین در ادامه سخنان خود ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت و گفت: امروز لازم است جوانان و نوجوان که آینده ایران و نظام اسلامی و اسلام هستند بر اساس ایمان، انقلاب، پای کار بودن، حضور مستمر در صحنه، در عرصه‌های تحصیل، حوزه علم و فناوری و رشد تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha