یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا گفت: از آسیب های کار تربیتی، تربیت کاریکاتوری است؛ جوانان و نوجوانان نباید در یک بعد تربیت شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام تقی زاده مسئول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا، امروز در دوره آموزش معارف و اندیشه اسلامی(طرح دانا) در جمع دانش آموزان و فرهنگیان با اشاره به اهمیت کار تربیتی گفت: هدف از خلقت انسان جزء عبادت نیست یعنی اول باید خودمان عبد صالح باشیم تا عبد صالح پرورش بدهیم.

وی کبر و غرور، عدم رفاقت با متربی، تبعیض، عدم اقناع، خشم و غضب و مهارت نداشتن در کار تربیتی را از دیگر آسیب های کار تربیتی برشمرد.

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از آسیب های کار تربیتی، تربیت کاریکاتوری است، جوانان و نوجوانان نباید در یک بعد تربیت پیدا کنند ، انسان باید در تمامی ابعاد زندگی تربیت یافته و رشد پیدا کند

حجت الاسلام اسنقی مسئول تعلیم و تربیت سپاه آذرشهر هم هدف از برگزاری این دوره را معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و آشنایی دانش آموزان با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط عنوان کرد.

این دوره با حضور فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آذرشهر و گوگان به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آذرشهر برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha