شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه

حوزه/ تجمع داوطلبان، امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با هدف همـدردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلســطین و محــکومیت حـمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، پیش از ظهر امروز بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با برپایی تجمع آمادگی خود را برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها انسان بی دفاع و امدادگران غزه را محکوم کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این تجمع با بیان اینکه طبق کنوانسیون جهانی کارکنان مراکز درمانی، امدادگران هلال احمر و صلیب سرخ نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار بگیرند، گفت: تجمع داوطلبان، امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال‌احمر استان با هدف همـدردی با مردم مظلوم، بی‌پناه و بی‌دفاع فلســطین و محــکومیت حـمله وحشیانه به امدادگران و غیرنظامیان در غزه برپا شده است.


فلاحی دوست اعلام کرد: جمعیت هلال احمر استان برای برپایی بیمارستانهای صحرایی و ارسال ملزومات و امدادرسانی به مردم غزه آمادگی دارند.

در پایان این تجمع شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در شهادت صدها نفر از مردم و امدادگران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha