دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رویداد خانواده و جوانی جمعیت

حوزه/ به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر پیش رویداد خانواده با موضوع جمعیت و فرزندآوری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش رویداد خانواده با موضوع فرزندآوری و جمعیت امروز در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

این نشست با سخنرانی صالح قاسمی کارشناس تحولات جمعیت ایران و جهان و دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت در رویداد جمعیت و فرزندآوری و باحضور فعالین و کنشگران این عرصه برگزار شد.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این نشست، تربیت کنشگر تخصصی خانواده با موضوع فرزندآوری را از برنامه‌های این مجموعه برشمرد و اظهار داشت: با توجه به هجمه دشمن در جنگ ترکیبی و تغییر در نظام مسائل جامعه و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌هایی مثل فرزندآوری، جهاد تبیین و حجاب و عفاف، پیش رویداد خانواده با موضوع فرزندآوری و جمعیت طراحی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه دنبال این هستیم با شناسایی فعالان و علاقمندان این عرصه و با حضور اساتید مطرح در این حوزه، دوره تخصصی تربیت کنشگر جمعیت را برگزار کنیم، گفت: رویکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در عرصه نظام مسائلی که دغدغه ولی جامعه می‌باشد، این است که بتوانیم با کمک جامعه نخبگانی و ایده پردازانی که در این حوزه‌ها تخصص لازم را دارند، با برنامه‌ریزی دقیق، اثرگذاری مطلوبی را در میدان کنشگری داشته باشیم.

گفتنی است، پیش رویداد خانواده با حضور حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، رقیه زنگنه‌نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، مبلغین، مبلغات و فعالان حوزه جمعیت و خانواده برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha