پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جلسه هماهنگی با آموزش وپرورش شهرستان اردکان برای برپایی با شکوه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان اردکان

حوزه / جلسه هماهنگی با آموزش و پرورش شهرستان اردکان برای برپایی با شکوه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرستان اردکان در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، روز گذشته نشستی با حضور محمدرضا سرافرازی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اردکان، خانم فاطمه ابراهیمیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اردکان و خانم صدیقه سادات شاکر مسئول گروه جشن تکلیف مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اردکان در این مدرسه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سرافرازی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان اردکان با اشاره به تجربه برگزاری جشن تکلیف توسط مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س)، اظهار داشت: آموزش و پرورش از اجرای سال‌های اخیر جشن تکلیف توسط بانوان حوزوی خاطره خوبی دارد و تیم برگزار کننده با محتوای آموزنده و جذاب خود، به‌صورت شایسته توانست مفاهیم و احکام دینی را در قالب مسابقه، نمایش و مراسم بیان کند.

در ادامه خانم ابراهیمیان ضمن تشکر از تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه، گفت: هماهنگی بین مدیران مدارس در برپایی با شکوه جشن تکلیف حائز اهمیت است، که شامل حضور به‌موقع دانش‌آموزان در مراسم جشن عبادت، هماهنگ بودن چادرهای نماز دختران نومکلف، تأکید بر داشتن عکس دسته جمعی و همخوانی سرودی با محتوای دینی، برپایی نماز جماعت با حضور امام جمعه می‌باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه مشاوره ویژه مادران نومکلفین در کنار برگزاری جشن در آشنایی خانواده‌ها با چگونگی برخورد با نوجوانان در دوره بلوغ و بیان احکام شرعی مؤثر است و ضرورت دارد مورد اهمیت قرار گیرد.

در ادامه اعضا به بیان نظرات خود در رابطه با نحوه اجرا و برنامه‌های جشن پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha