یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: از آنجایی که شعار انقلاب ما نیز حمایت از مستضعفین است و صدور این انقلاب هم با این شعار تحقق پیدا کرده، لذا امید می‌رود شاخص‌های تحولی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، یکی پس از دیگری محقق شده و این امور زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهدای غزه، به مظلومیت مردم غزه و فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به مسئله غزه و وقایع آن، همدلی، عطوفت، احساس و اوج انسانیت جهان اسلام و دین اسلام را می‌رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: اسلام دینی بشردوست و مهرورز و منطبق بر فطرت بشری است و همواره هوای بشر را داشته و خالی از افراط و تفریط است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه دین مبین اسلام پایه ریزی شده است، عنوان کرد: توجه به مسئله قدس شریف همواره مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه نخستین شعار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توجه به قدس شریف بود، اظهار کرد: امام راحل همواره همه جهانیان را متوجه این روز و موضوع آن که ظلم و ستم و بشرکشی است می‌کردند.

وی به حرکت‌های عمومی ملت‌ها در سرتاسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز در غزه جنگ است و کودکان، وحشیانه توسط رژیم غاصب اسرائیل به درجه رفیع شهادت می‌رسند، مسئله‌ای که دل هر انسانی را به درد آورده و همه دولت‌ها و ملت‌ها را به حرکت درآمده‌اند و کمک‌های انسان دوستانه خود را روانه می‌کنند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که شعار انقلاب ما نیز حمایت از مستضعفین است و صدور این انقلاب هم با این شعار تحقق پیدا کرده، لذا امید می‌رود شاخص‌های تحولی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، یکی پس از دیگری محقق شده و این امور زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) شود.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مادران و کودکان مظلوم شهید غزه و فلسطین روز پنج شنبه چهارم آبان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha