دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه تبلیغ دانش‌آموزی اولویتی مهم برای شبکه تبلیغ است، گفت: دشمن با رصد و تحلیل خود از تأثیرگذاری تهاجم فرهنگی در بسترهای مختلف فضای مجازی، اعم از پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، نقشه‌ حساب‌شده‌ای برای ایجاد آشوب در ایران کشیده بود که شروع سال تحصیلی در اولین سال پس از کرونا، فرصتی طلایی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: عامل بقاء ایران اسلامی این است که این شیعه‌خانه اهل البیت (ع) دارای متنوع‌ترین گنجینه از شهدای سرافراز است، از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امر به معروف و نهی از منکر، شهدای عفاف و حجاب، شهدای غیرت، شهدای سلامت، شهدای دانشمند و شهدای مدافع امنیت.

وی با بیان اینکه تبلیغ دانش‌آموزی اولویتی مهم برای شبکه تبلیغ است، گفت: دشمن با رصد و تحلیل خود از تأثیرگذاری تهاجم فرهنگی در بسترهای مختلف فضای مجازی، اعم از پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، نقشه‌ حساب‌شده‌ای برای ایجاد آشوب در ایران کشیده بود که شروع سال تحصیلی در اولین سال پس از کرونا، فرصتی طلایی بود و در دسترس‌ترین اهداف این نقشه، نوجوانانی بودند که بیش از دو سال تحت تربیت فکری و روحی دستگاه فکری و معرفتی دشمن قرار گرفته بودند، از این‌رو درصد بالای مشارکت دانش‌آموزان در حوادث پاییز سال گذشته، عجیب و غیرمنتظره نبود.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: یکی از کارهای تبلیغی همین حضور دانش آموزان و نوجوانان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نماز جمعه است.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، عنوان کرد: پدافند غیرعامل به عنوان یکی از ارکان منظومه‌های دفاعی در ایران با استفاده از توان نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی و علی‌رغم تحریم‌های متعدد در عرصه‌های مختلف، توانسته است توان و ظرفیت کشور در برابر تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها را به نحوی افزایش دهد که در بسیاری از موارد اثر تهدید بر دارایی‌ها و سرمایه‌های کشور صفر گردد.

حجت الاسلام پردل با بیان اینکه هنر روایت حماسه طوفان الاقصی چهار راهبرد اصلی و محوری دارد، ادامه داد: راهبرد اول روایت، راهبری و مدیریت صحیح و هوشمندانه شور اسرائیل‌ستیزی و احساسات حمایت از فلسطین در مردم و پرهیز از مواضع شاذ یا بهانه‌ساز برای دشمن است.

وی در ادامه به راهبرد دوم پرداخت و گفت: معرفی آمریکا به عنوان مقصر اصلی در جنایات صهیونیست‌ها و این‌که این شیطان بزرگ و طاغوت اعظم است که با تنفس مصنوعی، تلاش مذبوحانه در جهت نجات رژیم متلاشی صهیونیستی از نابودی کامل را دارد و باید همه فریادها را باید بر سر آمریکا کشید.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: راهبرد سوم، معرفی دستاوردهای عظیم و مبارک حماسه طوفان الأقصی در ابعاد مختلف سیاسی و گفتمانی برای فلسطین و امت اسلامی و هم‌چنین ضربات سهمگین و غیرقابل ترمیم این نبرد برای اسرائیل، غرب و در رأس همه آمریکای جهانخوار است.

وی با اشاره به راهبرد چهارم روایت، خاطرنشان کرد: تشویق و ترغیب به هم‌صدایی داخلی و آوردن همه جناح‌ها و احزاب پای حمایت از فلسطین و محکوم‌کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی، همچنان‌که از برکات این حماسه الهی، ایجاد وفاق حداکثری در دو شعاع منطقه‌ای و جهانی در حمایت از آرمان فلسطین و تنفر عمومی از رژیم نسل‌کش اسراییل است، این واقعه می‌تواند رویدادی وحدت‌آفرین برای تحقق وحدت کلمه و اتحاد ملی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha